BeOn Savjetovanje
BeOn Savjetovanje je renomirana organizacija koja pruža širok spektar usluga u području financijskog savjetovanja i rješavanja problema vezanih uz dugove i blokade. Osnovana je s ciljem pružanja podrške građanima koji se suočavaju s financijskim teškoćama, kao što su blokade računa, dugovanja ili problemi s kreditima.
Glavna misija BeOn Savjetovanja je pružiti individualizirani pristup svakom klijentu, počevši od besplatne analize kreditne sposobnosti. Tim stručnjaka BeOn Savjetovanja koristi svoje bogato iskustvo, koje se proteže više od 20 godina, kako bi pomogli klijentima u razumijevanju njihove financijske situacije te izradi konkretne strategije za rješavanje problema.
BeOn Savjetovanje usko surađuje s vodećim bankama i financijskim institucijama, te posjeduje duboko razumijevanje procesa odobravanja kredita. Osim toga, organizacija ima podršku Ministarstva financija te je licencirani kreditni posrednik za blokirane građane u Republici Hrvatskoj.
Kroz transparentan pristup i stručno vođenje, BeOn Savjetovanje pomaže klijentima u pregovorima s vjerovnicima, pronalasku optimalnih rješenja za dugove te oslobađanju od blokada u što kraćem roku. Njihova posvećenost i uspješnost u rješavanju financijskih problema odražava se u brojnim zadovoljnim klijentima koji su ponovno stekli financijsku stabilnost uz pomoć BeOn Savjetovanja.
Mi u BeOn-u nismo samo usmjereni na rješavanje trenutnih financijskih problema svojih klijenata, već i na edukaciju kako bi im pomogli u izgradnji dugoročne financijske stabilnosti. Na našoj web stranici redovito objavljujemo informativne blogove naših stručnjaka poput Igora Škrgotića koji pokrivaju različite teme vezane uz financije, dugove, upravljanje novcem i slično.
Ti informativni blogovi pružaju korisne savjete, smjernice i informacije koje mogu pomoći ljudima koji se suočavaju s financijskim poteškoćama. Bez obzira radi li se o upravljanju dugovima, izradi proračuna, razumijevanju financijskih proizvoda ili bilo kojoj drugoj relevantnoj temi, BeOn Savjetovanje nastoji osnažiti svoje klijente i čitatelje kako bi donosili informirane financijske odluke.
BeOn Savjetovanje također redovito dijeli iskustva svojih zadovoljnih klijenata na svojoj web stranici. Ovi osobni prikazi pružaju stvarne primjere kako je BeOn Savjetovanje pomoglo ljudima koji su se nalazili u sličnim financijskim teškoćama. Kroz ove priče, klijenti opisuju svoje izazove, proces suradnje s BeOn Savjetovanjem te konačne pozitivne rezultate koje su postigli.
Iskustva korisnika služe kao inspiracija i podrška drugima koji se možda nalaze u sličnim situacijama. Kroz ove priče ljudi mogu pronaći motivaciju i nadu da je moguće prevladati financijske probleme uz stručnu pomoć i predanost.
Članci autora
19.lis.2022
Iskustva naših korisnika
Papirologija s nama nije problem!
Papirologija i birokracija su neki od glavnih razloga koji koče blokirane građane da potraže pomoć. Osim što sama blokada emocionalno i psihički teško pada na […]
17.lis.2022
Iskustva naših korisnika
Zatvorena blokada od 120 tisuća kuna
M. M. je, kao i mnogi blokirani građani, završila u dugovima nakon zdravstvenih poteškoća supruga, nakon čega su neko vrijeme živjeli samo od njene plaće. […]
12.lis.2022
Iskustva naših korisnika
Izaći iz blokade je lako
Izaći iz blokade je lako… a i brzo! Klijenta F. S. smo riješili blokade u samo mjesec dana. I nije jedini… naš proces izlaska iz […]
07.lis.2022
Iskustva naših korisnika
Realizacija kredita nakon blokade
Realizacija kredita najčešće je dio cjelokupne usluge reprograma obveza za blokirane i prezadužene građane. No što se desi ako je netko sam uspio otplatiti svoja […]
04.lis.2022
Iskustva naših korisnika
Proces izlaska iz blokade
Prvo pitanje koje nas je klijentica L. H. pitala je bilo isto kao i kod ostatka klijenata: kako izgleda proces izlaska iz blokade, koja je […]
30.ruj.2022
Iskustva naših korisnika
Dug od 100 tisuća kuna riješen u 3 mjeseca
Račun klijentice M.G. je ostao blokiran uslijed financijske pomoći bolesnom članu obitelji te nezaposlenosti supruga. Vrlo brzo dug se popeo na vrtoglavu razinu od skoro […]
27.ruj.2022
Iskustva naših korisnika
"Hvala vam od srca na svemu!"
Maja je pomažući ukućanima došla do situacije u kojoj nije mogla podmirivati svoje troškove. U blokadi je provela tri godine, nakon čega je potražila pomoć […]
21.ruj.2022
Iskustva naših korisnika
Desetogodišnja blokada završena u 2 mjeseca
Desetgodišnja blokada, koja je počela smanjenjem primanja i privremenim gubitkom posla, kao i za mnoge, za Marka je upravo završila. Samo 2 mjeseca nakon što nam se […]