

04. lis. 2022.
Iskustva naših korisnika
Proces izlaska iz blokade
Prvo pitanje koje nas je klijentica L. H. pitala je bilo isto kao i kod ostatka klijenata: kako izgleda proces izlaska iz blokade, koja je naša te koja je njihova uloga.
Prvo, besplatnom analizom radimo stvarnu sliku Vašeg financijskog stanja, prihoda i obveza. Kako bi to napravili od Vas ćemo tražiti ishođenje relevantne dokumentacije od nadležnih institucija:
- Scan osobne iskaznice (obje strane)
- Posljednje tri platne liste
- Potvrda porezne uprave da nemate dugovanja (može se izvaditi preko e-građani)
- E radna knjižica (može se izvaditi preko e-građani)
- Od banke tražiti HROK izvješće
- Očevidnik svih osnova za plaćanje sa specifikacijom naplate OSOP-SN (izdavatelj FINA)
- NIO obrazac (izdavatelj FINA)
- Promet po tekućem i zaštićenom računu za posljednjih šest mjeseci
Kada analizom utvrdimo da ispunjavate uvjete, zamolit ćemo Vas da potpišete punomoć nakon čega naši savjetnici u potpunosti preuzimaju proces. U Vaše ime s vjerovnicima pregovaramo o visini duga i smanjujemo ga ako je moguće, a često dogovaramo i otpis kamata. Tako smo klijentici L. H. uspjeli smanjiti dug za jednu trećinu, tj. više od 20 tisuća kuna.
Nakon što Vam ponudimo moguća rješenja, zajedno odabiremo način financiranja i potencijalnog kreditora. Na kraju klijent ostaje samo s jednim kreditom kojim je podmirio sve dugove te koji može komotno otplaćivati s obzirom na primanja.
Ime i prezime: L. H.
Godina rođenja: 1980.
Ukupno dugovanje: 62.335,02 kuna
Primanja: 5.300,00 kuna
Vremenski period proveden pod blokadom: 3 godine
Trajanje procesa izlaska iz blokade: 3 mjeseca
Ušteda/smanjenje ukupnog duga: 20.928,00 kuna
Gotovina ostala od kredita nakon podmirenja dugova: 15.494,98 kuna
Za više informacija o našoj usluzi i prijavu za besplatno savjetovanje kliknite na link ili nas nazovite na broj 014844877.
Povezani savjeti

24 stu 2023
Iskustva naših korisnika
Jedino mi je žao što sam toliko odgađala svoj novi financijski početak, a znala sam za BeOn
Moj predmet u BeOn savjetovanju vodila je poslovna savjetnica Mateja Poslon i mogu ...

13 stu 2023
Iskustva naših korisnika
U samo 3 mjeseca BeOn je umanjio moj dug, dogovorio kredit kojim ću ga pokriti i riješio me blokade koja je trajala 5 godina
Nakon punih 5 godina koliko sam bio pod ovrhom i živio samo na ...

30 lis 2023
Iskustva naših korisnika
Niti jedna agencija mi nije ponudila kredit bez jamca, jedino BeOn savjetovanju je to uspjelo
Nakon devet godina blokade, skoro da bih mogao reći da se sada osjećam kao da ...

16 lis 2023
Iskustva naših korisnika
Novi početak bez financijskih briga: Branislavova uspješna priča s BeOn Savjetovanjem
Prije nego što sam se obratio BeOn Savjetovanju za pomoć oko rješavanja financijskih ...