04.lis.2022
Iskustva naših korisnika
Proces izlaska iz blokade
Prvo pitanje koje nas je klijentica L. H. pitala je bilo isto kao i kod ostatka klijenata: kako izgleda proces izlaska iz blokade, koja je […]
30.ruj.2022
Iskustva naših korisnika
Dug od 100 tisuća kuna riješen u 3 mjeseca
Račun klijentice M.G. je ostao blokiran uslijed financijske pomoći bolesnom članu obitelji te nezaposlenosti supruga. Vrlo brzo dug se popeo na vrtoglavu razinu od skoro […]
27.ruj.2022
Iskustva naših korisnika
"Hvala vam od srca na svemu!"
Maja je pomažući ukućanima došla do situacije u kojoj nije mogla podmirivati svoje troškove. U blokadi je provela tri godine, nakon čega je potražila pomoć […]
21.ruj.2022
Iskustva naših korisnika
Desetogodišnja blokada završena u 2 mjeseca
Desetgodišnja blokada, koja je počela smanjenjem primanja i privremenim gubitkom posla, kao i za mnoge, za Marka je upravo završila. Samo 2 mjeseca nakon što nam se […]
16.ruj.2022
Iskustva naših korisnika
"Nema troška prije isplate kredita"
Gordana je zadnjih pet godina provela pod blokadom koja je uslijedila nakon rastave braka i bolesti. S nama je nakon samo mjesec dana izašla iz […]
13.ruj.2022
Iskustva naših korisnika
Neredovita isplata plaće i blokada
Neredovita isplata plaće čest je razlog zbog kojeg se građani Hrvatske nađu u blokadi. Niti krivi, niti dužni nađu se u nezahvalnoj situaciji u kojoj […]
09.ruj.2022
Iskustva naših korisnika
"BE-ON je brz i efikasan, preporučujem svima!"
Goranu je blokiran račun nakon što mu je neko vrijeme kasnila plaća, a na kraju je i ostao bez posla u potpunosti što je dodatno […]
06.ruj.2022
Iskustva naših korisnika
"Zatvaranje kozmetičkog salona me dovelo do blokade"
Od početka epidemije koronavirusa mnogo je ljudi izgubilo posao. Neki su bili otpušteni, a neki su bili prisiljeni zatvoriti svoja poduzeća zbog epidemioloških mjera. B. […]