12.lip.2023
Savjet za vas
Mi smo obiteljska tvrtka koja pomaže blokiranima
Tvrtka BE-On lani je pomogla da čak 260 ljudi izađe iz blokade, to je 260 sudbina, često vrlo teških, među njima su bili i ljudi […]
07.lip.2023
Savjet za vas
Što su e-Dugovanja? Saznajte više!
Ažurirano: 20.03.2024. U ovom blogu malo ćemo detaljnije obraditi čemu služi sustav e-Dugovanja za građane (bivše e-Blokade), koji podaci se u njemu mogu naći i […]
02.lip.2023
Iskustva naših korisnika
Iz blokade u financijsku slobodu - ispovijest klijenta
Dizao novac na karticu da bi isplaćivao radnicima plaće, a onda završio u blokadi na 15 godina: ‘Pomirio sam se i osjećao kao da sam […]
23.svi.2023
Iskustva naših korisnika
Izlazak iz pakla ovrha i blokade - ispovijest klijenta
Nakon smrti 3 člana obitelji ostao je sam s kreditom od 90.000 €. Noću je radio, danju išao u fuš. U blokadi je bio 14 […]
23.svi.2023
Savjet za vas
Deblokiranje računa: koliko traje i kako ga izvesti?
O ovrhama, blokadama i zaštićenom računu smo već pisali u prethodnim blogovima. U ovom ćemo se pozabaviti deblokadom računa i koracima koji su potrebni da […]
17.svi.2023
Savjet za vas
Zaštićeni račun - Sve što trebate znati!
Ažurirano: 6.5.2024. Zaštićeni račun je rješenje kojim se željelo postići da ovrha ne znači gubitak prava na dostojanstven život, u smislu da je dio redovnih […]
12.svi.2023
Iskustva naših korisnika
Oslobođeni od ovrha nakon 10 godina - ispovijest klijenta
Bračni par pod ovrhama je proveo 10 godina, a onda smo ih pred kraj godine deblokirali: ‘Vratili ste nam Božić!’ Teško je dočekati blagdan blokiran. […]
28.tra.2023
Savjet za vas
Stečaj potrošača - Sve što trebate znati!
Pitanja oko stečaja potrošača su među najčešćim pitanjima naših klijenata. Zašto? Često se miješaju pojmovi jednostavnog stečaja potrošača i osobnog stečaja potrošača, razlike nisu jasne, […]