Savjeti za Vas

12 lip 2023
Savjet za vas
Mi smo obiteljska tvrtka koja pomaže blokiranima
Tvrtka BE-On lani je pomogla da čak 260 ljudi izađe iz blokade, to je 260 ...


26.kol.2022
Iskustva naših korisnika
"Nakon podmirenja dugova, ostalo mi je 25 tisuća kuna od kredita"
J. B. je ušla u začarani krug blokade nakon što je izgubila posao, kao i mnogi drugi blokirani građani. Nakon nekoliko neuspješnih pokušaja u drugim […]

14.tra.2022
Savjet za vas
Izvansudski postupak stečaja potrošača
Izvansudski postupak stečaja potrošača jedan je od tri vrste osobnog stečaja. U članku ćemo ukratko objasniti što je to osobni stečaj potrošača te detaljnije objasniti izvansudski postupak […]

12.pro.2021
Savjet za vas
Kako izaći iz blokade i jednostavni stečaj potrošača
Blokade i ovrhe svako malo dođu u fokus jer se radi o problemu na razini društva. Trenutno je u Hrvatskoj 242 tisuće blokiranih građana, a […]

01.pro.2021
Radionica
Feelsgood investira 1,3 milijuna eura u BE-ON, domaći startup za pomoć blokiranim građanima
POTPISAN UGOVOR O ULAGANJU Feelsgood, prvi hrvatski fond rizičnog kapitala za investiranje s društvenim učinkom, sklopio je ugovor o ulaganju u domaći startup BE-ON specijaliziran […]

16.ruj.2021
Savjet za vas
Mali vodič kućnih financija
Samo se četiri vrste zaduženja mogu smatrati zdravima: za školovanje i usavršavanje jer se time unapređuju znanja, stručnosti i sposobnosti čime se poboljšava zapošljivost osobe […]

28.svi.2021
Savjet za vas
Analiza slučaja 3: kako iz blokade do financijske neovisnosti?
Slučaj 3: Za klijenta je od prikupljene dokumentacije do isplate kredita u travnju 2020. godine prošlo 5 mjeseci. Uspješno su podmirena sva dugovanja i klijent […]

19.svi.2021
Savjet za vas
Analiza slučaja 2: kako iz blokade do financijske neovisnosti?
Slučaj 2: Za klijenta je od prikupljanja dokumentacije do isplate kredita u travnju 2020. godine prošlo 3 mjeseca. Uspješno su podmirena sva dugovanja i klijent […]

02.tra.2021
Savjet za vas
Analiza slučaja 1: kako iz blokade do financijske neovisnosti?
Slučaj 1: Klijent nas je prvi put kontaktirao u travnju 2019. godine. Početkom listopada 2019. godine prikupljena je potrebna dokumentacija koju smo poslali u banku. […]