BeOn Savjetovanje
BeOn Savjetovanje je renomirana organizacija koja pruža širok spektar usluga u području financijskog savjetovanja i rješavanja problema vezanih uz dugove i blokade. Osnovana je s ciljem pružanja podrške građanima koji se suočavaju s financijskim teškoćama, kao što su blokade računa, dugovanja ili problemi s kreditima.
Glavna misija BeOn Savjetovanja je pružiti individualizirani pristup svakom klijentu, počevši od besplatne analize kreditne sposobnosti. Tim stručnjaka BeOn Savjetovanja koristi svoje bogato iskustvo, koje se proteže više od 20 godina, kako bi pomogli klijentima u razumijevanju njihove financijske situacije te izradi konkretne strategije za rješavanje problema.
BeOn Savjetovanje usko surađuje s vodećim bankama i financijskim institucijama, te posjeduje duboko razumijevanje procesa odobravanja kredita. Osim toga, organizacija ima podršku Ministarstva financija te je licencirani kreditni posrednik za blokirane građane u Republici Hrvatskoj.
Kroz transparentan pristup i stručno vođenje, BeOn Savjetovanje pomaže klijentima u pregovorima s vjerovnicima, pronalasku optimalnih rješenja za dugove te oslobađanju od blokada u što kraćem roku. Njihova posvećenost i uspješnost u rješavanju financijskih problema odražava se u brojnim zadovoljnim klijentima koji su ponovno stekli financijsku stabilnost uz pomoć BeOn Savjetovanja.
Mi u BeOn-u nismo samo usmjereni na rješavanje trenutnih financijskih problema svojih klijenata, već i na edukaciju kako bi im pomogli u izgradnji dugoročne financijske stabilnosti. Na našoj web stranici redovito objavljujemo informativne blogove naših stručnjaka poput Igora Škrgotića koji pokrivaju različite teme vezane uz financije, dugove, upravljanje novcem i slično.
Ti informativni blogovi pružaju korisne savjete, smjernice i informacije koje mogu pomoći ljudima koji se suočavaju s financijskim poteškoćama. Bez obzira radi li se o upravljanju dugovima, izradi proračuna, razumijevanju financijskih proizvoda ili bilo kojoj drugoj relevantnoj temi, BeOn Savjetovanje nastoji osnažiti svoje klijente i čitatelje kako bi donosili informirane financijske odluke.
BeOn Savjetovanje također redovito dijeli iskustva svojih zadovoljnih klijenata na svojoj web stranici. Ovi osobni prikazi pružaju stvarne primjere kako je BeOn Savjetovanje pomoglo ljudima koji su se nalazili u sličnim financijskim teškoćama. Kroz ove priče, klijenti opisuju svoje izazove, proces suradnje s BeOn Savjetovanjem te konačne pozitivne rezultate koje su postigli.
Iskustva korisnika služe kao inspiracija i podrška drugima koji se možda nalaze u sličnim situacijama. Kroz ove priče ljudi mogu pronaći motivaciju i nadu da je moguće prevladati financijske probleme uz stručnu pomoć i predanost.
Članci autora
13.pro.2022
Iskustva naših korisnika
Blokada zbog bolesti
Često vidimo građane koji završe u blokadi zbog bolesti. Zdravstveni problemi sa sobom donose skupa liječenja i manjak ili gubitak primanja. Gospodin S. J. B. […]
06.pro.2022
Iskustva naših korisnika
Iskrena ispovijest klijentice
Gospođa M. K. je završila u blokadi nakon uzastopnih porodiljnih dopusta te učestalog bolovanja radi djece, s čime se majke diljem Hrvatske mogu poistovjetiti. Njene […]
30.stu.2022
Iskustva naših korisnika
Pozitivno iskustvo s BE-ON Savjetovanjem
Klijent J. B. opisuje iskustvo s nama kao “jako pozitivno” nakon što smo mu smanjili ukupan dug za nešto više od 25 posto te ga […]
22.stu.2022
Iskustva naših korisnika
"Firma mi nije uplaćivala ratu kredita"
Ponekad se građani nađu u blokadi, no ne svojom krivicom. Upravo to se dogodilo našem klijentu P. P. kojemu je firma prestala uplaćivati ratu kredita […]
15.stu.2022
Iskustva naših korisnika
Dva mjeseca do izlaska iz blokade!
Dva mjeseca nam je bilo potrebno da ovoj klijentici deblokiramo račun te smanjimo dug za 15 tisuća kuna, tj. više od 15 posto ukupnog duga. […]
27.lis.2022
Iskustva naših korisnika
Obrisano više od pola duga
Brisanje duga, tj. smanjenje duga dio je naše usluge izlaska iz blokade. Nije uvijek moguće, no kada je, trudimo se maksimalno smanjiti dug klijentu kroz […]
25.lis.2022
Iskustva naših korisnika
Ušteda od 30 tisuća kuna
Klijentu I. S. uštedjeli smo, tj. smanjili dug za 30 tisuća kuna: s 174 na 144 tisuće što je ukupna ušteda od 17 posto. Pregovori s vjerovnicima […]
21.lis.2022
Iskustva naših korisnika
Smanjenje ukupnog duga od gotovo 30%
Smanjenje ukupnog duga dio je cjelokupne usluge izlaska iz blokade. Kada smo u mogućnosti, a to ovisi o individualnoj situaciji klijenta, pregovaramo s vjerovnicima oko visine […]