
Vrijeme čitanja: 2 min
Protekla godina za BeOn savjetovanje bila je nevjerojatno dinamična i ispunjena uspjesima koji potvrđuju našu misiju – pomoći ljudima da se izbore s financijskim izazovima i ostvare novi početak. Poslovali smo diljem Hrvatske, a svaki uspješno riješen slučaj donio je jednu priču manje ovrha i blokada te jednu priču više o financijskoj slobodi i stabilnosti. Rezultati koje vam predstavljamo odraz su povjerenja koje ste nam ukazali i dokazuju da uz pravi pristup, stručnost i upornost postoji rješenje za financijske izazove.
Ukupni broj klijenata koje smo deblokirali: 403
Zahvaljujući našem modelu međufinanciranja, pomogli smo korisnicima da se riješe blokade i u što kraćem roku vrate u normalan život.
Ukupni dug koji je BeOn nagodbom smanjio svojim klijentima: 687.300,51 €
Kroz pregovore s vjerovnicima, dogovorili smo otpise i smanjenja duga, što je našim klijentima osiguralo brže rješavanje financijskih obveza i uštedu koja otvara prostor za novi početak.
Ako trenutačno niste ispunili uvjete za našu uslugu ili vam se situacija čini nerješivom, želimo vas ohrabriti – ne gubite nadu. Naši savjetnici rado će s vama podijeliti smjernice o tome što promijeniti kako biste u budućnosti ispunjavali uvjete za BeOn savjetovanje. Svaka financijska poteškoća ima rješenje, a naš tim stoji vam na raspolaganju s dokazanim iskustvom, stručnom podrškom i iskrenom željom da vratite kontrolu nad svojim financijama.
I vi možete biti dio naših idućih uspješnih priča! Uz BeOn, financijska stabilnost je na dohvat ruke!
“Ono što me motivira jest osjećaj da sam nekome pomogla, riješivši ga stresa, briga i neprospavanih noći. Također, motiviraju me i klijenti koji su ponekad bezobrazni, otresiti ili neugodni, jer i u tim situacijama dajem cijelu sebe. Razmišljam na način da su ti ljudi vjerojatno već dovoljno isfrustrirani i nepovjerljivi zbog svih životnih okolnosti koje su ih zadesile. Zato im pokušavam pomoći razgovorom, kako bi znali da nisu sami i da uvijek postoji rješenje. Iako im možda trenutno ne možemo pomoći zbog nespojivih uvjeta banaka, uvijek im kažem da ih imamo u sustavu te da brinemo o njihovom slučaju. Kad budu ispunjavali uvjete ili se nešto promijeni, učinit ćemo sve da ponovno pokrenemo obradu.“ – Mateja Stanić