
Vrijeme čitanja: 4 min
– Sažetak –
Nakon prometne nesreće, F. M. nije mogao raditi, a dugovi su se brzo gomilali. Ubrzo je završio u blokadi, a njegov dug je prodan agenciji za naplatu potraživanja. Tri godine bezuspješno je tražio rješenje – sve dok mu upravo agencija za naplatu nije preporučila BeOn. Kroz pregovore s vjerovnicima pomogli smo mu umanjiti dug za 4.392,56 €, riješiti blokadu i osigurati novi kredit od 40.000 €.
________________________________
Nesreće se događaju, ali ponekad posljedice mogu biti teže nego što itko očekuje. Naš klijent F. M. skrivio je prometnu nesreću s velikom materijalnom štetom. Nakon prometne nesreće, nije mogao raditi, a troškovi su se nastavili gomilati. Kazne, naknade i dugovanja rasla su iz mjeseca u mjesec, dok su prihodi izostajali. Ubrzo više nije mogao podmirivati ni rate kredita, što je dovelo do financijske blokade. Njegov dug je prodan agenciji za naplatu potraživanja, a sljedeće tri godine proveo je tražeći rješenje, ne znajući kako izaći iz začaranog kruga.
Obišao je brojne institucije, tražio rješenja, ali sva vrata su mu bila zatvorena. Neki bi rekli ironično, no rješenje mu je na kraju predložila upravo agencija za naplatu potraživanja, koja ga je uputila na BeOn, znajući da smo jedini specijalizirani i legitimni za rješavanje problema blokiranih građana.
F. M. nam se prvi put javio u svibnju 2024. godine, ali tada je, kako sam kaže, “samo istraživao opcije”. U prvom razgovoru detaljno smo mu objasnili što sve mora promijeniti kako bismo njegov slučaj mogli preuzeti, no zbog prezaduženosti tada nije bio spreman za proces. Ponovno nam se javio u rujnu, ali ni tada nismo mogli pokrenuti postupak jer su mu transakcije prema kladionicama bile vidljive u izvještajima. Banke u pravilu ne odobravaju kredite ako na računu imate vidljive transakcije prema kladionicama, casinima i drugim igrama na sreću. No, F. M. nije odustao. U siječnju 2025. ponovno je kontaktirao BeOn – ovog puta s ispunjenim uvjetima za ulazak u proces jer mu transakcije prema kladionicama više nisu bile vidljive na izvještajima. Od tada, sve se odvijalo nevjerojatno brzo. Njegov predmet preuzela je BeOn-ova financijska savjetnica Mateja Stanić.
“Suradnja s klijentom bila je više nego profesionalna, brza i čak prijateljska. Od prvog razgovora do kraja procesa, F. M. je bio maksimalno suradljiv – dokumente je dostavljao na vrijeme, čak je i prije nego što bih ga zamolila, sam tražio ažurirane prometne izvode i dokumentaciju iz banaka.” – prisjeća se BeOn-ova financijska savjetnica Mateja.
Najveći izazov bio je veliko dugovanje prema agenciji za naplatu potraživanja. Da nije postignuta značajna nagodba, realizacija kredita ne bi bila moguća – čak i uz kreditnu sposobnost, troškovi su premašivali dopuštene parametre. No, upornost financijske savjetnice Mateje, zajedno s povjerenjem i strpljenjem klijenta, doveli su do rješenja.
“Iako nije imao jamca i dugovanje je i nakon nagodbe bilo značajno, uspjeli smo sve argumentirano obrazložiti banci i osigurati pozitivno rješenje.” – dodaje Mateja.
Uspješnim pregovorima BeOn je smanjio klijentov dug za 4.392,56 eura, čime je omogućeno da se cijeli iznos uklopi u njegovu kreditnu sposobnost.
Klijent je međufinanciran od strane BeOn-a 31. siječnja 2025. što znači da je BeOn jednokratno podmirio sve vjerovnike, pobrinuo se da se s Fine povuku ovršne isprave i izdaju potvrde da su dugovanja podmirena. Zahvaljujući BeOn-ovom partnerskom odnosu s više banaka u Hrvatskoj, uspjeli smo osigurati klijentu novi kredit koji je isplaćen 27. veljače u iznosu od 40.000 eura, s rokom otplate od 10 godine, fiksnom kamatnom stopom 6,19 %, uz mjesečni anuitet od 447,91 eura. Na kraju procesa, klijentu je ostalo 3.450 eura za slobodno raspolaganje nakon što su svi dugovi podmireni.
“BeOn je jedini koji je bio spreman otplatiti moj dug kroz međufinanciranje, kako bih mogao dobiti novi kredit. Pokušavao sam sam riješiti problem, ali bezuspješno – sva vrata su mi bila zatvorena dok nisam došao do BeOn-a. Kad su mi svi okrenuli leđa, oni su mi dali priliku. U samo mjesec dana sam bio deblokiran, a sada osjećam kao da mi je pao kamen sa srca. Sad sam novi čovjek!”
F. M. posebno ističe profesionalnost i predanost svoje financijske savjetnice:
“Mateja je nevjerojatna! Sve precizno objasni, strpljiva je i uvijek dostupna. BeOn je maksimalno profesionalan, brz i efikasan. Preporučio bih ih svakome tko misli da izlaza nema – jer rješenje postoji!”