
Vrijeme čitanja: 4 min
– Sažetak –
Nakon četiri godine blokade, Mato i njegova supruga napokon su financijski slobodni uz pomoć BeOn-a! Zbog gubitka posla i smanjenih primanja, dugovi su rasli, a blokada ih je sprječavala da pronađu izlaz. BeOn im je omogućio međufinanciranje, čime su deblokirani i osiguran im je kredit od 26.000 €. Nakon podmirenja dugova iz novog kredita, ostalo im je 14.000 € za slobodno raspolaganje, a sada mogu bezbrižno planirati budućnost svoje obitelji.
________________________________
Mato Balentović radio je u jednom foto studiju, no 2020. godine, kada je pandemija koronavirusa zaustavila vjenčanja i druga okupljanja, posao je naglo stao. Budući da je bio posljednji zaposlen, prvi je ostao bez posla.
Kako bi prehranio obitelj, prihvatio je novo zaposlenje s manjim primanjima, ali ubrzo je zbog zdravstvenih problema morao na bolovanje, što je dodatno smanjilo prihod kućanstva. Istovremeno, njegova supruga bila je na porodiljnom dopustu, što je značilo još veće financijsko opterećenje. Nisu mogli podmirivati rate kredita, dug je otišao na ovrhu, a zatim je uslijedila i blokada.
“Ispunjavao sam kreditne obveze koliko sam mogao, ali bilo je jako teško dobiti posao. U međuvremenu su obveze otišle na ovrhu, a čim sam pronašao novo zaposlenje, krenula je prisilna naplata. Plaća je i dalje bila mala i jednostavno nisam mogao podmirivati sve troškove. Jedna ovrha povlačila je drugu i našao sam se u začaranom krugu.”
Dug je prodan agenciji za naplatu potraživanja, a Mato je, čim je pronašao sigurnije zaposlenje, odlučio poduzeti korake kako bi riješio financijske probleme. Istražujući rješenja, naišao je na Internetu na BeOn. Proučio je naš rad i iskustva drugih klijenata te se odlučio javiti krajem prosinca 2024. godine.
Zanimljivo je da Mato ima i pozitivno iskustvo s navedenom agencijom za naplatu potraživanja. Pogreškom računovodstva firme u kojoj je radio, krivo su uplatili novac agenciji i njemu na zaštićeni račun. Kada je greška primijećena, agencija je odmah vratila preplaćeni iznos, što ga je ugodno iznenadilo.
Njegov slučaj preuzela je BeOn-ova financijska savjetnica Mateja Stanić, koja je odmah pregledala situaciju i osmislila strategiju rješavanja dugovanja.
“Za Matu imam samo riječi hvale. Njegov slučaj bio je specifičan jer smo morali podmiriti dug i njegove supruge, budući da mu je bila sudužnik u kreditu. Objedinili smo dugovanja oboje u jednu ratu kredita, a nakon što su podmireni svi dugovi iz kredita, klijentima je ostalo dovoljno gotovine da kupe automobil – što im je bilo ključno jer očekuju četvrto dijete.” – prisjeća se Mateja.
BeOn je omogućio međufinanciranje 20. siječnja 2025., čime su odmah deblokirani Mato i njegova supruga te podmireni svi vjerovnici. Bez tog međufinanciranja sami ne bi mogli podmiriti dug, a time ni realizirati novi kredit koji im je odobren 25. veljače 2025. u iznosu od 26.000 € s rokom otplate 10 godina, kamatnom stopom 5,99 % i mjesečnim anuitetom od 288,52 €. Nakon podmirenja svih dugovanja, ostalo im je 14.000 € za slobodno raspolaganje. Tim novcem kupili su novi automobil, prijeko potreban za obitelj s četvero djece.
Cijeli proces trajao je 2 mjeseca, a Mato naglašava da je ključ uspjeha bila ažurnost, komunikacija i povjerenje:
“Mnogi ne shvaćaju da čak i ako sami uspiju riješiti blokadu, naredne četiri godine ne mogu do novog kredita jer se njihova financijska neurednost vidi u HROK-u. Smatram da je neopravdana stigma prema većini blokiranih – nismo svi svojom krivicom upali u dugove, nego spletom nesretnih okolnosti. Zato je BeOn bio naše rješenje – bez njih bi izlazak iz blokade bio upitan i dugotrajan, a do novog kredita ne bih mogao doći. Sada se osjećam kao da sam se ponovno rodio!”
Posebno ističe profesionalnost i predanost financijske savjetnice Mateje Stanić:
“Mateja je ljubazna, profesionalna, ažurna i uvijek dostupna za sva pitanja. Njihova usluga je maksimalno profesionalna i učinkovita, bez ikakvih zamjerki. Preporučujem BeOn svakome tko ima blokadu ili ovrhu, jer su doista pravo rješenje za izlaz iz financijskih problema. Osjećam se kao da sam se ponovno rodio”
Mateja se prisjeća kako je izgledao njihov zadnji razgovor nakon realizacije kredita:
“Mato me nazvao i rekao da je još u šoku – taman se vozio sa suprugom na ultrazvuk. Rekao mi je da su riješili životno pitanje i da im se sada događaju samo lijepe stvari. Tu izjavu nikada neću zaboraviti.”
No, proces nije bio jednostavan – budući da su oboje imali dugovanja direktno prema bankama, morali su čekati izdavanje pisma namjere za zatvaranje dugova, što je produžilo proces.
“Bili su nevjerojatno strpljivi i suradljivi. Svaki poziv završavao je zahvalom s njihove strane. Kada kažem da klijenti mogu znatno olakšati cijeli proces ako su ažurni i razumni – mislim upravo na ovakve primjere. S njima je bilo zadovoljstvo raditi.” – dodaje Mateja.