Život nas često iznenadi nedaćama, a M. K. nije bio iznimka. Uslijed korona krize, smanjenih primanja i povećanih troškova života, naš klijent se našao u začaranom krugu internet pozajmica. No, uz pomoć BeOn-a i predanosti financijske savjetnice gospođe Željke Efremovski, M. K. je uspio izaći iz financijske blokade i ponovno udahnuti život punim plućima.
M. K., otac troje djece od kojih je jedno s posebnim potrebama, našao se u izrazito teškoj situaciji zbog nekontroliranog zaduživanja prethodnih godina. Bez obzira na zaposlenost u dobrostojećoj tvrtki na mjestu programera i dobrim primanjima, loše upravljanje financijama prethodnih godina stiglo je na naplatu usred korona krize.
Troškovi života su se naglo povećali, cijene termina kod raznih rehabilitatora za njegovo dijete s posebnim potrebama bile su velike, a njegova primanja su se smanjila. Kako bi “preživio” mjesec, M. K. je posegnuo za internet pozajmicama. Online pozajmice privlačna su opcija jer omogućuju korisnicima da brzo dođu do novca kada im je to najpotrebnije. Ali su isto tako jako riskantne jer se vrlo lako dovedete u situaciju da ste uzeli previše pozajmica koje više jednostavno ne možete vraćati.
Upravo ovakva situacija dogodila se i našem klijentu. Njegov dug od internet pozajmica prodan je tzv. “utjerivačima dugova” odnosno agenciji za naplatu potraživanja koja ga je na kraju i ovršila. Od tada se njegov život pretvorio u pakao. Ostao je s dugom od 9.700,00 eura i mjesečnim primanjima koja mu nisu bila dovoljna da podmiri sve obaveze.
Kada je shvatio da je “vrag odnio šalu”, pregrizao je ponos i potražio pomoć. Čuo je pozitivne priče o BeOn savjetovanju i čvrsto odlučio da je krajnje vrijeme da dovede svoje financije pod vlastitu kontrolu pa je odluka pala da se javi putem web obrasca. BeOn-ova financijska savjetnica, gospođa Željka, preuzela je M. K.-ov slučaj.
Volim kada je klijent iskren bez ikakvih uljepšavanja situacije, a on je bio upravo to. BeOn i ja, kao njihov financijski savjetnik, nismo oni koji će suditi kako i zašto je netko došao u probleme, već smo netko tko će problem riješiti. M. K. je klijent koji je unatoč iznadprosječnom primanju jednostavno svojom nepažnjom dospio u probleme. Kako on kaže:” Nekontrolirano sam se zaduživao”. Obiteljski čovjek, otac troje djece isticao se svojom jednostavnošću i vjerom u to da će sve biti riješeno. Prilikom jednog telefonskog razgovora rekao je da je siguran da se obratio dobroj agenciji i da će sve biti u redu. Obično su ljudi nepovjerljivi, možda bolje reći u strahu hoće li se opet razočarati, no ne i M. K. – prisjeća se gđa Željka.
Uz pažljivo vođenje procesa, potporu gđe Željke i sudjelovanje supruge kao formalnog sudužnika, M. K. je dobio priliku za novi financijski početak. BeOn je međufinanciranjem podmirio sva dugovanja M. K.-a, priveo proces deblokade računa kraju te pripremljenu dokumentaciju predao u banku. Rezultat toga bilo je odobren kredit u iznosu od 20.000,00 eura u svega nekoliko dana s rokom otplate od 10 godina.
M.K. je klijent koji je u dva mjeseca međufinanciran, deblokiran i s realiziranim kreditom u banci završio svoju priču neurednog klijenta. Preuzeli smo njegove dugove, međufinancirali ga i pripremili za odobrenje kredita u vrlo kratkom roku. Da bi proces bio što brži važno je da je klijent suradljiv, da dostavlja dodatnu dokumentaciju na moj zahtjev. Ako ja želim više od klijenta riješiti neurednosti to nije dobro za proces, no M. K. je bio odličan. Kako je uz sva dugovanja imao i leasing u otplati, predložila sam da podigne malo veći kredit nego što je planirao kako bi se i to obuhvatilo i sve imao u jednoj rati. Svidjela mu se ta ideja i tako smo odradili. Suprugu, koja nije zaposlena, uključili smo u kredit jer se kredit smatra bračnom stečevinom te smo na taj način banci kreditoru pokazali koliko je M. K. ozbiljan klijent. Ponekad supružnici ne znaju za dugovanje onoga drugoga i to nam često čini problem jer kada imamo zdravu obiteljsku situaciju to je uvijek bolji pokazatelj i kredit se lakše ugovara. – priča gđa Željka s osmijehom na licu znajući da smo pomogli još jednom klijentu koji se našao u nevolji.
Nakon što su novim kreditom podmirena prijašnja dugovanja vjerovnicima, M. K.-u je sada umjesto financijskih poteškoća, ostala gotovina od 6.200,00 eura s kojom slobodno raspolaže. Uslijed stručne podrške BeOn-a, M. K. je napokon oslobođen tereta internet pozajmica i ovrha.
M. K. podijelio je svoje iskustvo kako bi potaknuo druge ljude da potraže stručnu pomoć prije nego se upuste u financijske rizike. Upozorava na ozbiljne posljedice koje mogu proizaći iz nekontroliranog zaduživanja, i istovremeno preporučuje BeOn kao najboljeg saveznika u izlasku iz dužničkog ropstva.
Sada napokon dišem punim plućima te mi više nikad ne pada na pamet bilo kakve pozajmice uzimati preko interneta. Ljudima bih preporučio da ako zapadnu u bilo kakve financijske probleme, da pregaze ponos i radije se obrate obitelji za pomoć nego da se upuštaju u to, jer ih čeka pakao neprestanih poziva ako kasnite s plaćanjem. Ako izostane podrška obitelji, obratite se BeOn-u jer će oni dati sve od sebe da vas izvuku iz dužničkog ropstva. Najbolji su! Ako vam itko može pomoći, to su oni. Veliki pozdrav gospođi Željki i zauvijek ću joj ostat zahvalan. Hvala od srca!” – M. K. opisuje svoje iskustvo i zahvalnost BeOn-u, posebno gospođi Željki, koja je bila izuzetno ljubazna i stručna.
Priča M. K. svjedoči o važnosti brze i stručne intervencije u teškim financijskim situacijama. BeOn se ponosno ističe kao pouzdan partner koji pruža podršku i rješenja kako bi klijenti ponovno mogli gledati unaprijed s osjećajem financijske sigurnosti.