04. lis. 2022.

Iskustva naših korisnika

Proces izlaska iz blokade

autor

BeOn Savjetovanje

Rješavanje financijskih poteškoća građana

Prvo pitanje koje nas je klijentica L. H. pitala je bilo isto kao i kod ostatka klijenata: kako izgleda proces izlaska iz blokade, koja je naša te koja je njihova uloga.

Prvo, besplatnom analizom radimo stvarnu sliku Vašeg financijskog stanja, prihoda i obveza. Kako bi to napravili od Vas ćemo tražiti ishođenje relevantne dokumentacije od nadležnih institucija:

  • Scan osobne iskaznice (obje strane)
  • Posljednje tri platne liste
  • Potvrda porezne uprave da nemate dugovanja (može se izvaditi preko e-građani)
  • E radna knjižica (može se izvaditi preko e-građani)
  • Od banke tražiti HROK izvješće
  • Očevidnik svih osnova za plaćanje sa specifikacijom naplate OSOP-SN (izdavatelj FINA)
  • NIO obrazac (izdavatelj FINA)
  • Promet po tekućem i zaštićenom računu za posljednjih šest mjeseci

Kada analizom utvrdimo da ispunjavate uvjete, zamolit ćemo Vas da potpišete punomoć nakon čega naši savjetnici u potpunosti preuzimaju proces. U Vaše ime s vjerovnicima pregovaramo o visini duga i smanjujemo ga ako je moguće, a često dogovaramo i otpis kamata. Tako smo klijentici L. H. uspjeli smanjiti dug za jednu trećinu, tj. više od 20 tisuća kuna.

Nakon što Vam ponudimo moguća rješenja, zajedno odabiremo način financiranja i potencijalnog kreditora. Na kraju klijent ostaje samo s jednim kreditom kojim je podmirio sve dugove te koji može komotno otplaćivati s obzirom na primanja.

 

Ime i prezime: L. H.
Godina rođenja: 1980.
Ukupno dugovanje: 62.335,02 kuna
Primanja: 5.300,00 kuna
Vremenski period proveden pod blokadom: 3 godine
Trajanje procesa izlaska iz blokade: 3 mjeseca
Ušteda/smanjenje ukupnog duga: 20.928,00 kuna
Gotovina ostala od kredita nakon podmirenja dugova: 15.494,98 kuna

Za više informacija o našoj usluzi i prijavu za besplatno savjetovanje kliknite na link ili nas nazovite na broj 014844877.