Vrijeme čitanja: 2 min
Dana 28. i 29. listopada u Poreču održana je značajna konferencija pod nazivom „Kako Vam mogu pomoći…“, koju je organizirala Unija potrošača Hrvatske kao krovna udruga za zaštitu prava potrošača. Tema dvodnevnog događaja bila je „Transparentnost i odgovornost u financijskim uslugama“. Tvrtka BeOn savjetovanje bila je sponzor konferencije, dok je Igor Škrgatić, direktor BeOn-a, sudjelovao kao panelist na tri stručne rasprave.

Dvodnevni program obuhvatio je niz aktualnih tema iz područja financijske industrije, uključujući:
Posebnu pozornost privukli su paneli o tržištu kreditiranja nakon stupanja na snagu novih HNB kriterija, kao i rasprava o ulozi agencija za naplatu potraživanja te edukaciji građana o prepoznavanju financijskih prijevara.
BeOn već osam godina aktivno radi na promicanju financijske stabilnosti i edukacije građana te pomaže u rješavanju slučajeva blokada i prezaduženosti. Kao licencirani kreditni posrednik, BeOn zagovara model suradnje koji građanima omogućuje sigurno refinanciranje dugova i povratak financijskoj ravnoteži.
Sponzorstvom i aktivnim sudjelovanjem na konferenciji, BeOn je još jednom potvrdio svoju predanost transparentnom tržištu i zaštiti potrošača.

Konferencija „Kako vam mogu pomoći…“ potvrdila je da su suradnja, edukacija i otvoren dijalog ključni za izgradnju sigurnijeg financijskog okruženja.
BeOn će i dalje podržavati inicijative koje promiču odgovorno kreditiranje i financijsku inkluziju – jer informiran građanin donosi sigurne odluke.