“BeOn-ovo međufinanciranje je jedini izlaz iz blokade!”

Objavljeno:
Podijeli članak

G. Vlatko Crljenić se suočavao s 15-godišnjom financijskom blokadom nakon što mu je supruga ostala bez posla, a morali su financirati školovanje dvoje djece. U 2020. godini odlučio se obratiti BeOn savjetovanju, no trošak usluge BeOn-a mu je tada bio previsok pa nije htio nastaviti s procesom. Pokušao je pronaći pomoć preko raznih agencija, no tada je shvatio da te agencije naplaćuju još veće naknade bez stvarne pomoći. Sredinom 2023. godine, svjestan da mu samo BeOn može pomoći, ponovno nam se obratio. BeOn-ova financijska savjetnica, Kristina Radin, preuzela je njegov predmet. Kroz međufinanciranje, BeOn je uspio umanjiti dug g. Crljenića i deblokirati njegov račun u travnju 2024. godine, čime mu je omogućen novi početak s kreditom od 36.000 eura. 

  • Gotovina ostala od kredita nakon podmirenja dugova: 1.500 eur
  • Ukupno dugovanje: 31.000 eura
  • Vremenski period proveden pod blokadom: 15 godina
  • Trajanje procesa izlaska iz blokade: 8 mjeseci
  • Ušteda/smanjenje duga: 7.000 eura

G. Crljenić završio je u blokadi koja je trajala 15 godina s dugom do 31.000 eura. Sve je krenulo nizbrdo za njega i njegovu obitelj nakon što je supruga ostala bez posla, a imali su dvoje djece na fakultetima u Zagrebu i Osijeku koje je trebalo školovati. Znao je od prije za BeOn savjetovanje jer se i sam duži niz godina bavio sličnim poslom, no zbog čestih promjena zakona i uvjeta kreditiranja, uvjeti pod kojima su nekada odobravali kredite više nisu bili na snazi, pogotovo za klijente koji su u blokadi. Svjestan da mora potražiti pomoć, krenuo je u istraživanje. Tada je na internetu naišao upravo na reklamu BeOn savjetovanja i odlučio se javiti 2020. godine.

U to vrijeme njegov predmet nismo mogli obraditi jer se g. Vlatko samo raspitivao o uvjetima i samom procesu predmeta bez dostave dokumentacije. Budući da je BeOn uvijek transparentan i na samom početku prikaže klijentu sve troškove, u tom trenutku g. Crljenić je smatrao da će zbog iznosa troškova radije potražiti drugo rješenje.

Nažalost, ta potraga nije urodila plodom jer je shvatio da ostale agencije naplaćuju svoje usluge više od BeOn-a, a na kraju opet ne riješe financijske probleme klijenta. Većina klijenata upoznata je s nekim općim uvjetima pod kojima banke odobravaju kredite, no kvalitetno posložiti predmet stvar je BeOn savjetovanja i naših financijskih savjetnika. Naš BeOn tim uvijek gleda ono dobro u predmetu i kako od loše blokade na površinu izvući srž koja je u osnovi dobra, pozitivna i vrijedna odobrenja kredita.

Naime, Be-On savjetovanje, s obzirom na godine iskustva, uspješno surađuje s nekoliko banaka na tržištu i ima posebne linije kredita koje se razlikuju od onih koje imaju drugi posrednici. Upravo po tome BeOn je prepoznatljiv na tržištu, a tome svjedoči i ukupan broj uspješno oporavljenih pojedinaca i obitelji zahvaljujući BeOn-u. G. Crljenić je bio svjestan da će njegov predmet jedino BeOn moći obraditi, riješiti ga blokade i pomoći mu da dobije kredit.

Proces deblokade g. Crljenića

Upravo ta spoznaja je bila prekretnica i zato se sredinom 2023. odlučio ponovno javiti BeOn savjetovanju. Njegov predmet preuzela je BeOn-ova financijska savjetnica Kristina Radin.

“Predmet sam posložila s posebnom pažnjom jer je prema svim parametrima izlazio iz okvira naših standardnih predmeta. Zbog strukture vjerovnika i sporog povlačenja instrumenata osiguranja s Fine, klijent je izlazio iz okvira te se finalni proces odužio. Nakon što smo uspješnom nagodbom s vjerovnicima umanjili klijentov dug za 7.000 eura, a i klijent je sam uspio umanjiti neka dugovanja, u prosincu 2023. godine smo ga međufinancirali i podmirili ukupan dug. Očekivali smo, prema iskustvu, da će klijent biti deblokiran nakon dva mjeseca, no, nažalost, moj klijent to nije dočekao tako brzo.” – prisjeća se Kristina.

Ponekad jednostavno treba biti strpljiv i imati razumijevanja da se ne mogu svi predmeti riješiti kroz dva-tri mjeseca, prvenstveno jer nisu svi predmeti isti. U to vrijeme sud je bio u štrajku i nisu se mogli odraditi zahtjevi povlačenja ovrha na Fini. U travnju 2024. godine račun klijenta je deblokiran i BeOn je tada mogao predati zahtjev banci. Banka je odobrila kredit u svibnju u iznosu od 36.000 eur na rok otplate od 10 godina. Iz kredita je vraćen iznos kojim je BeOn podmirio sva dugovanja g. Vlatka, pokriven je trošak vođenja postupka, plaćeni su svi troškovi kredita (polica osiguranja, trošak obrade kredita, depozit), te mu je razlika od 1.500 eura ostala za slobodno raspolaganje.

“Sa 100 % sigurnošću možete se javiti BeOn-u. Samo napominjem da imate razumijevanja da postupak dobivanja kredita može biti dugotrajan. Djelatnici BeOn-a uložili su maksimalan trud i pokazali veliko razumijevanje za moj predmet. No, opet napominjem, moramo svi biti svjesni da ni BeOn nije svemoguć i da možda nekom u ovom trenutku ne mogu pomoći. Što se mog slučaja tiče, BeOn tim se potrudio oko svega i pružili su mi veliku pomoć oko rješavanja svih zapreka i problema. Njihovo međufinanciranje je jedini izlaz iz blokade i spas za sve blokirane!” – govori nam Vlatko.

Tagovi:

Obratite nam se s povjerenjem

Zašto BE-ON?

  • Jedino smo transparentno i strukturirano rješenje za blokirane građane.
  • Poslovanje nam je društveno odgovorno, što je prepoznao Feelsgood Social Impact fond.
  • Ekskluzivna suradnja s bankama u Hrvatskoj garantira kredite klijentima s osnovnim uvjetima.
  • Brza i besplatna analiza financijske situacije.
  • Nema troškova unaprijed; uslugu naplaćujemo po realizaciji kredita.
  • Imat ćete jednu mjesečnu obvezu, bez negativnog utjecaja na kvalitetu života.

Povezani članci

PARTNERI

INFO O TVRTCI:

BE-ON SAVJETOVANJE d.o.o.
Jurkovićeva ul. 3 / 10000 Zagreb
OIB: 88262506649
IBAN: HR9824840081135001793
VIŠE

© . Be-On savjetovanje d.o.o. Sva prava pridržana.

Design, Dev & Hosting: Plavi Pixel 2024.

Pitajte nas

Savjetovanje je potpuno besplatno.