Priča Aleksandre Brežni, udane majke punoljetne djece, jedna je od onih s kojima se, nažalost, susreću mnoge obitelji u Hrvatskoj. Aleksandra radi na neodređeno od 2019. godine u tvrtki koja je jedna od vodećih svjetskih proizvođača kože.
Bez obzira na dosta malu plaću koju je primala u navedenoj tvrtki, Aleksandra je uredno vraćala podignuti kredit sve do onog trenutka kada joj je počela kasniti plaća. Tada je ušla u začarani krug iz kojeg se jednostavno više nije mogla izvući. Nestabilna primanja doveli su ju do toga da više nije mogla uredno otplaćivati ratu kredita.
Stjerana u kut, s osjećajem bespomoćnosti i bez velike nade za pronalazak brzog rješenja za izlazak iz noćne more koja ju je snašla, Aleksandra se odvažila i u rujnu 2023. godine obratila se BeOn-u za pomoć. Njezin slučaj preuzela je BeOn-ova financijska savjetnica Mateja Poslon koja joj je bila najveći oslonac od samog starta. Aleksandrina hrabrost da zatraži pomoć od stručnjaka iz BeOn-a pokazuje važnost pravovremene intervencije i suradnje s kvalificiranim savjetnicima.
Aleksandrin slučaj malo se odužio zbog sporosti izdavanja potvrda od strane banke, a slučaj je bio dodatno kompliciran jer njen poslodavac ne postupa po administrativnoj zabrani.
“Banke u kojima je imala dugovanja su iznimno spore u izdavanju dokumenata i po 2 tjedna smo znali čekati potvrde. Imali smo nekoliko situacija gdje su klijenti radi toga znali i odustati jer su mislili da zato što nisu odmah dobili neki dokument da se zato ne može ništa niti riješiti. Tu sam se dosta posvetila tome da shvati da nije sama u ovome i da slobodno zove kako bih joj pomogla u tome. To joj je značilo jer su je banke samo znale “odbiti”, ovako je znala i vidjela da se netko trudi oko njezinog slučaja i zbog toga smo zapravo i uspjele riješiti sve. Najbitnija je ta spona između savjetnika i klijenta. Drugi problem je bio što Aleksandrin poslodavac ne postupa po administrativnoj zabrani. U situaciji kada imate blokiranog klijenta i povijesnu neurednost u otplati bankovnih proizvoda novi kreditori nisu voljni riskirati da im se anuitet na naplaćuje direktno s plaće” – prisjeća se Mateja.
Ipak, poslovna banka s kojom BeOn ima potpisan ekskluzivni ugovor o suradnji je u studenom odobrila kredit u iznosu od 10.000,00 eura uz mjesečni anuitet od 108,53 eura. Aleksandrin ukupan dug iznosio je 5.913,26 eura, a nagodbom je smanjen za 466,86 eura. Iz kredita je zatvoren postojeći kredit koji je bio u redovnoj otplati, podmireni su troškovi vođenja procesa i polica osiguranja, prvi anuitet i troškovi banke. Osim što je postigla financijsko olakšanje nakon podmirenja svih dugova, Aleksandri je ostalo i dodatnih 2.300,00 eura koje je mogla iskoristiti slobodno, bez stresa koji ju je prije pritiskao.
Njihova suradnja rezultirala je uspješnom realizacijom kredita u svega mjesec i pol dana, čime je Aleksandra postigla financijsku stabilnost koju ranije nije mogla ni zamisliti.
“Prezadovoljna sam, svakom tko se nalazi u takvoj situaciji, toplo preporučam, savjetnica Mateja je jako ljubazna osoba. Od prvog dana sam bila sigurna u nju i sad na kraju joj zahvaljujem od srca što mi je pomogla.” – zaključuje Aleksandra.
Zahvaljujući stručnosti i posvećenosti BeOn-ove financijske savjetnice Mateje Poslon, Aleksandra Brežni danas gleda unaprijed s osjećajem zadovoljstva. Njezino iskustvo svjedoči o važnosti stručne podrške u trenucima financijskih izazova. BeOn se ponosi svojim doprinosom u rješavanju financijskih izazova pojedinaca i obitelji te ostaje predan pružanju pomoći onima koji žele ostvariti novi financijski početak.