13. stu. 2023.
Iskustva naših korisnika
U samo 3 mjeseca BeOn je umanjio moj dug, dogovorio kredit kojim ću ga pokriti i riješio me blokade koja je trajala 5 godina
BeOn Savjetovanje
Rješavanje financijskih poteškoća građana
Nakon punih 5 godina koliko sam bio pod ovrhom i živio samo na temelju onoga što mi je stizalo na zaštićeni račun u banci, gospođa Mateja Poslon, savjetnica u tvrtki BeOn za financijsko savjetovanje građana, uspjela je u samo tri mjeseca isposlovati da ponovo stanem na noge. Za nju i način na koji posluje agencija imam samo riječi hvale i neizmjerno sam zahvalan na svemu što su učinili za mene – kaže Josip Đurašin (49), jedan od klijenata BeOn savjetovanja koji odnedavno opet drži sve konce svoje financijske situacije u svojim rukama.
Njegovi financijski problemi su počeli dok je još živio u Vukovaru i radio kod poslodavca koji je mjesecima kasnio s isplatom plaća. Potom mu je čak i smanjio plaću, nudeći samo obećanja da će se to s vremenom promijeniti, ali promjena nije bilo.
– Imao sam kredit koji u takvoj situaciji jednostavno nisam mogao plaćati redovito i tako je krenulo. Nisam platio nekoliko rata, nakupio se dug i to više nisam mogao ‘stići’. Na kraju je banka prodala moj dug agencijama koje se bave naplatom potraživanja i našao sam se u začaranom krugu, priča Josip. U međuvremenu je, kaže, više puta pokušao riješiti problem pokušavajući dobiti kredit u drugim bankama, kako bi ‘pokrio’ dugovanje i nastavio dalje.
– Pokušao sam dići kredit samostalno barem tri, četiri puta u tih pet godina, ali nije išlo. Naišao bih na ljubazne osobne bankare koji su se čak i trudili, no banke mi jednostavno nisu htjele odobriti kredit, priča Josip. Pretpostavlja da je jedan od razloga bilo i to što su mu prihodi tada bili nesigurni. U međuvremenu se vratio u Zagreb, životu s roditeljima te poslodavcu za kojeg je ranije već radio, ovog puta na sigurnu i dobru plaću. No, opet bez rješenja.
Radio za minimalac
– Moja plaća sad iznosi 1391 euro. Radim kod vulkanizera i dobar sam majstor za krpanje guma, pa se nadam da će tijekom zime zarada biti i bolja, no agencije su mi ovrhom sjele na plaću tako da sam čak i s tolikim primanjima radio za minimalac. Na kraju sam imao i malo sreće: Jedna poznanica mi je preporučila da se javim BeOn savjetovanju i dala mi kontakt gospođe Mateje Poslon, kojoj sam se direktno javio. Iznenadila me njena susretljivost i spremnost da pomogne. Trebala su tri mjeseca da dođemo do rješenja, što se nekome može činiti dugo, no s obzirom da sam se pet godina prije toga mučio s preživljavanjem pod ovrhom, ja bih rekao da mi je to i brzo prošlo. Posebno zbog toga što me gospođa Poslon obavještavala o svakom koraku postupka i od prvog dana sam imao osjećaj da sam u sigurnim rukama. Bio sam uvjeren u to da će ona na kraju pronaći rješenje – kaže gospodin Josip.
Kad se javio savjetnici Mateji Poslon, njegov dug iznosio je 9789,32 eura. Kaže kako mu je gospođa Mateja u jednom trenutku spomenula da ga je kroz pregovore uspjela malo umanjiti, no od silne sreće što je je rješenje postignuto u razgovoru s nama više se nije mogao sjetiti iznosa.
– Gospodin Josip bio je zaista u nepovoljnoj situaciji, prvenstveno zbog toga što su agencije za naplatu potraživanja imale obustavu na njegovoj plaći. To znači da su imale jako povoljnu poziciju: Svakog mjeseca od njegove plaće na otplatu bi otišlo gotovo 1000 eura, a kredit je postavljen tako da se prvo plaća kamata, pa tek onda glavnica. Ukratko, gospodin Josip je s tako velikim uplatama plaćao kamatu, a da se glavnica gotovo i nije umanjivala. U takvoj situaciji agencijama se zapravo i ne isplati umanjiti dug, jer računaju da će naplatiti i jedno i drugo. A koliko god se čovjek mučio i radio više, da više zaradi, to mu ništa ne znači, jer će još više novca odlaziti na kamate, priča gospođa Mateja te dodaje da je u takvoj situaciji teško postići dogovor s vjerovnicima. No, u šali dodaje kako iz iskustva zna da nekad jednostavno mora biti tvrdoglava, pa je ipak nastavila pregovarati, sve dok agencije na kraju nisu pristale umanjiti dug za 645,38 eura.
Kreditom riješio sva dugovanja i trošak BeOna
– Možda se na prvu čini da to nije puno, ali kad dižete novi kredit i imate troškove oko toga, to itekako puno znači – kaže sugovornica, dok je gospodinu Josipu ‘miliji’ jedan drugi detalj priče: Iznimno je zadovoljan time što ga je potaknula da uzme nešto veći kredit od ukupnog iznosa duga, kako bi nešto novca ostalo ‘sa strane’. Kreditom koji je u njegovo ime isposlovalo BeOn savjetovanje riješio je cijelo dugovanje prema agencijama zbog kojega je bio blokiran, sve troškove oko podizanja tog kredita, kao i trošak usluga Be-On savjetovanja, koji se plaća samo ako postupak deblokade uspije te podmiruje iz sredstava kredita. I nakon što je sve to podmirio, ostalo mu je 3800 eura.
– Taj sam novac ostavio na računu, ne diram ga jer mi nije potreban i pruža mi veliki osjećaj sigurnosti. Imam nešto gotovine za slučaj da se dogodi nešto nepredviđeno, tako da se ne bih morao ponovo zaduživati i vrlo sam odlučan u namjeri da taj novac čuvam baš za neku nepredviđenu situaciju – ističe Josip.
Kaže kako nema riječi kojima bi mogao opisati kako se osjeća sada, nakon što je riješio veliki uteg oko vrata, ali ni riječi kojima bi izrazio zahvalnost gospođi Mateji iz BeOn savjetovanja.
– Nisam kontaktirao s drugim djelatnicima, mogu samo pretpostaviti da su svi korektni, no njen trud i strpljenje koje je pokazala sa mnom pravi su dokaz da su iskreno usmjereni u to da pomognu klijentu. Naime, ja vam baš nisam vičan komunikaciji putem e-maila i modernih tehnologija, a u ovom slučaju je važno da se dio posla obavi digitalno. Kad trebam poslati neki e-mail, čekam da djeca budu kod kuće i da imaju vremena da mi pomognu, kako bih bio siguran da je stiglo i bilo bi nezgodno da sam stvari rješavao tako. No, s gospođom Matejom to nije bio nikakav problem: Odmah smo dogovorili da mi samo javi što joj trebam dostaviti i da to mogu donijeti direktno k njoj, u ured. Ona bi to pripremila za slanje, dala mi da potpišem što moram, i poslala. Uložila je zaista puno svog vremena i truda da sve uspije – priča Josip.
Josipov angažman da što prije prikupi dokumentaciju ubrzala je proces
– Gospodin Josip je bio iznimno angažiran oko svega što je trebao napraviti, uvijek bi brzo prikupio sve što treba da mi to što prije i donese, što nije lako s obzirom na to da radi. Meni je to važno, jer je to osnova za pripremu ‘terena’ da bih mogla pregovarati s bankom i vjerovnicima, tako da mi zapravo i nije bio nikakav problem u tome što smo dokumente zajedno pripremali za slanje. Kad su klijenti tako motivirani da naprave svoj dio, meni je veselje odraditi ono što mogu da pomognem – odgovara Mateja Poslon. Dodaje kako je uvijek lakše doći do uspjeha kad uspije u tome da ona i klijent sve odrade kao tim.
A uspjeh BeOn finacijskog savjetovanja u ovom slučaju izgleda ovako: Čovjek kojemu su agencije donedavno od 1391 euro plaće uzimale gotovo 1000 eura i to uglavnom radi otplate kamata dok se glavnica gotovo i nije umanjivala, danas samostalno raspolaže s cijelom svojom plaćom, od koje svaki mjesec treba platiti oko 260 eura rate kredita. I veseli se tome što će raditi prekovremeno i bolje zaraditi, jer taj novac ostaje u njegovom džepu.
Ako se i Vi nalazite u sličnoj situaciji, za besplatnu analizu i početak procesa, tu smo za Vas!!!
Povezani savjeti
25 ruj 2024
Iskustva naših korisnika
Od dugova i blokade do novog financijskog početka
- Sažetak - Petra Končarević, majka troje maloljetne djece, suočila se s teškom financijskom ...
09 ruj 2024
Iskustva naših korisnika
Antunov novi početak: BeOn-ova rješenja za dugogodišnju financijsku blokadu
- Sažetak - Antun Ritner našao se u financijskoj blokadi koja je trajala 15 ...
12 kol 2024
Iskustva naših korisnika
Izlazak iz 20-ogodišnje blokade uz pomoć BeOn-a
- Sažetak - Klijentica M. B. našla se u financijskim problemima zbog troškova liječenja ...
29 srp 2024
Iskustva naših korisnika
Izlazak iz financijske blokade uz pomoć BeOn-a
- Sažetak - D. M. iz Čakovca bio je u desetogodišnjoj financijskoj blokadi zbog ...