20. svi. 2024.

Iskustva naših korisnika

Sašina uspješna priča o deblokadi računa nakon šest godina stresa i financijskih izazova

autor

BeOn Savjetovanje

Rješavanje financijskih poteškoća građana

Kada imamo redovita primanja lakše nam je upravljati kućnim budžetom i podmirivati sve financijske obveze. No, što kada redovita primanja postanu neredovita i plaća krene kasniti iz mjeseca u mjesec? Nitko nas ne pita kako ćemo podmiriti račune, režije i rate kredita. Upravo ovakva situacija dogodila se našoj klijentici Saši Jovanović, razvedenoj majci dvoje maloljetne djece.

Saša radi u jednom brodogradilištu i njezine su financije bile pod kontrolom sve dok joj nije počela kasniti plaća. Firma je ubrzo otišla u stečaj, a njezini računi i dugovi su se samo gomilali. Cijela situacija dovela je do toga da je i njezin postojeći kredit prodan jednoj agenciji za naplatu potraživanja. I tako je krenula njezina noćna mora i borba s blokadom i dugovima koje je trajala šest godina. 

Povećanje plaće otvorilo joj je nove mogućnosti

Svjesna da se sama neće moći izvući iz ove situacije, 2019. godine obratila se agenciji za koju je vjerovala da će joj pomoći. No, oni su ju ubrzo odbili uz obrazloženje da je imala premalu plaću da bi njezin predmet uzeli u obradu. Mjeseci i godine su prolazili, a Sašino se dugovanje popelo na 10.000 eura. Srećom, situacija u brodogradilištu se popravila pa je i njezina do tad mala plaća porasla. Upravo to povećanje plaće ju je ohrabrilo da pronađe novi način kako da se riješi blokade jer joj je više od 400 eura svaki mjesec odlazilo na dugove. U međuvremenu je sasvim slučajno naišla na Facebook profil BeOn savjetovanja i bacila se na istraživanje i čitanje recenzija. Budući da su pozitivne recenzije uvelike prevladavale, odlučila je još jednom okušati svoju sreću i javiti se BeOn-u. 

Njezin slučaj preuzela je BeOn-ova financijska savjetnica Gordana Subotičanec.

Saša je jedna divna i jako jednostavna osoba koja je godinama bila u blokadi. Suradnja s njom je bila izuzetno ugodna, imala je potpuno povjerenje u proces i dostavljala na vrijeme svu dokumentaciju što sam tražila. Već duži period radi kod istog poslodavca čiji je bonitet bio nešto lošiji, ali sam joj objasnila da to ne mora biti problem i da ćemo pronaći rješenje no da mora biti strpljiva jer možda nećemo sve riješiti u prvom pokušaju. Upravo tako je i bilo. Prva banka ju je odbila, no naša druga partnerska banka joj je odobrila kredit. Kod nje posebno pamtim koliko je bila strpljiva i to što niti u jednom trenutku nije vršila pritisak na nas. – priča nam Gordana.

Budući da je njezin poslodavac postupao po administrativnoj zabrani (kada poslodavac plaća vjerovniku iz plaće zaposlenika) te Saša nije bila na otkaznom roku niti na dužem bolovanju, njezin predmet nije imao puno komplikacija. Sredinom veljače 2024. BeOn je međufinanciranjem podmirio sva Sašina dugovanja, što znači da su se jednokratno podmirili svi vjerovnici. BeOn se također pobrinuo da se s Fine povuku ovršne isprave i izdaju potvrde da su dugovanja podmirena. Uspješnom BeOn-ovom nagodbom s vjerovnicima, Sašin dug je smanjen za 1.500 eura. 

Zahvaljujući dobrim poslovnim odnosima BeOn-a s bankama, kredit je realiziran iz drugog pokušaja

BeOn je svu pripremljenu dokumentaciju predao u banku. Nažalost, prva banka nije odobrila kredit. No, zahvaljujući partnerskim odnosima koje Be On ima s više banaka u Hrvatskoj, druga banka je odobrila kredit od 15.000 eura s rokom otplate od 10 godina. Kredit je isplaćen 19. travnja 2024. i iz njega je vraćen iznos kojim je BeOn podmirio sva Sašina dugovanja, trošak vođenja postupka, plaćeni su svi troškovi kredita (polica osiguranja, trošak obrade kredita, depozit) te je razlika od 4.000 eura ostala Saši za slobodno raspolaganje.

Ne ustručavajte se kontaktirati Be-On savjetovanje. I ja sam bila skeptična jer mi nitko drugi nije mogao pomoći. No od samog početka moja financijska savjetnica gđa Gordana je bila izvrsna. Uporno me vraćala u pozitivu i vodila me kroz cijeli proces. Prebacila je na sebe što više stvari kako bi meni olakšala i rasteretila me. Ja sam samo prikupila one dokumente koje ona nije mogla preuzeti za mene. Hvala i njoj i cijelom BeOn timu do neba! Taj osjećaj kada znate da više niste blokirani i da nemate taj teret je nešto neopisivo i zato ću zauvijek biti zahvalna BeOn savjetovanju. – govori nam Saša s osmijehom na licu. 

Obratite nam se s povjerenjem – Zašto BE-ON?

  • Jedino smo transparentno i strukturirano rješenje za blokirane građane,
  • Naše poslovanje je društveno odgovorno, što je prepoznao i naš suvlasnik, Feelsgood Social Impact investicijski fond, prvi hrvatski investicijski fond koji ulaže u projekte s mjerljivim društvenim učinkom,
  • Imamo ekskluzivnu suradnju s više banaka na hrvatskom tržištu koja garantira realizaciju kredita za naše klijente koji zadovoljavaju osnovne uvjete – imaju redovna primanja, kreditnu sposobnost, poslodavca s odgovarajućim bonitetom itd. Takve klijente ćemo međufinancirati i vlastitim sredstvima podmiriti njihova dugovanja nakon pregovora s vjerovnicima,
  • Naša analiza financijske situacije je besplatna i brza, odmah ćete znati da li Vam možemo pomoći i u kojem roku,
  • Nema nikakvih troškova koji se plaćaju unaprijed, sa cijenom naše usluge biti ćete upoznati na početku procesa, a uslugu ćemo naplatiti tek kada uspješno završimo proces i realiziramo kredit kod banke partnera,
  • Na kraju, kada uspješno sve odradimo, imat ćete jednu obvezu na mjesečnim primanjima koju možete podmirivati bez straha da će negativno utjecati na kvalitetu života, a život bez blokiranog računa i svih troškova i problema koje blokada nosi će Vam se svidjeti 🙂
  • Za besplatnu analizu i početak procesa, tu smo za Vas!!!