27. pro. 2023.

Iskustva naših korisnika

‘Napokon sam udahnuo: Rata novog kredita sad je oko 150 eura manja od ovrhe koja mi je sjedala na račun’

autor

BeOn Savjetovanje

Rješavanje financijskih poteškoća građana

Dok sam bio u blokadi, puno veći iznos mi je Fina skidala s računa na temelju ovrhe nego što danas iznosi moja rata za kredit koji je i viši od tog duga. Godinama su mi skidali oko 4500 kuna, odnosno oko 580 eura, a sve što bih uplatio ‘pojele’ su kamate. Ma, ni za kamate na kraju nije bilo dovoljno i dug je rastao. Tako sam nakon osam godina pod ovrhom i dalje dugovao 29.208 eura i mislio sam da se tog duga neću riješiti do kraja života, kaže trideset četverogodišnji I. S., odnedavno još jedan od zadovoljnih klijenata BeOn-a. Naime, nakon što je BeOn-ova savjetnica Mateja Poslon preuzela njegov predmet, problem je riješen u roku od mjesec i pol dana, rješavanjem blokade i ugovaranjem novog kredita kojim su ‘pokriveni’ dugovi. Tako je I. S. opet krenuo od nule. 

Financijski problemi krenuli s bolovanjem

Problemi s financijama krenuli su, kaže, prije otprilike desetak godina, kad je završio na bolovanju, zbog problema s kralježnicom.  

– Nadao sam se da neće trajati dugo, no dogodilo se da moram na dvije operacije kralježnice i moje bolovanje potrajalo je dvije godine. U međuvremenu je i supruga završila na porodiljnom dopustu, tako da smo oboje završili s malim primanjima i jednostavno nismo mogli redovito otplaćivati kredit. Na žalost, banka ga je relativno brzo prodala agenciji za naplatu potraživanja i oni su me ubrzo blokirali i pokrenuli ovrhu. Nismo se uspjeli oporaviti ni kad smo se vratili na posao uz više prihode, jer koliko god bi mi skinuli s računa, dug je bio sve veći. U međuvremenu su počeli rasti i drugi dugovi, tako da su mi uz ovrhu temeljem kredita sjele još dvije – priča sugovornik. Dodaje kako je u više navrata pokušao riješiti problem, obraćajući se drugim agencijama koje nude posredovanje u realizaciji kredita, ali bez uspjeha. 

– Ideja je bila uzeti kredit kojim bih ‘prebio’ dugove, tako da dođem do podnošljive rate koju mogu podmiriti od plaće i raspolagati ostatkom i krenuti dalje. Nekoliko puta sam skupljao papire za kredit, no kad bih sve predao, iz agencije bi mi javili da me banka odbila. Problem je uvijek bilo to što sam blokiran, jer kad je tako, banke vam jednostavno ne žele pokloniti povjerenje, priča gospodin I. S. Dodaje kako je u međuvremenu nastojao raditi dva posla, da više zaradi, kako bi obitelj preživjela. I supruga je radila dodatne poslove. 

Slučajno naišao na web stranicu BeOn-a

– Radili smo doslovno svašta, čak i čistili, da bismo održali glave iznad vode i bilo je zaista teško. U jednom trenutku slučajno sam naišao na stranicu BeOn financijskog savjetovanja i odlučio pogledati na koji način pomažu ljudima. Ne mogu reći da sam se odmah ponadao, no zaključio sam da nemam što izgubiti i da vrijedi pokušati, priča sugovornik. I pokazalo se da je jedan detalj razlike u poslovanju BeOn-a u odnosu na druge agencije na tržištu bio ključan u njegovom slučaju.       

– Točno. U drugim agencijama često i ne rade s blokiranima, ili je praksa takva da oni prikupe dokumente za novi kredit, pa se onda pokuša razgovarati s bankom koja bi ga mogla odobriti. Pretpostavljam da banke to nerado odobravaju jer ne mogu biti sigurne da klijent nema još nekih dugova i da nakon što dobije novi kredit neće opet završiti u problemima. BeOn radi drugačije: Sa svakim klijentom prvo razgovaram o svim dugovanjima. Pritom doista tražim informacije o svemu: Od dugovanja po ovrhama, do duga za neplaćene režije koje su se možda nakupile u međuvremenu, kao i da nam klijent sam prijavi ako duguje posudbu članovima obitelji ili prijateljima. Tada to zbrojimo. Istodobno, provjeravam ima li klijent kreditnu sposobnost za iznos kredita koji bi mu mogao biti potreban da sve to pokrije. Pritom uzimam u obzir i mogući trošak novog kredita, kao i naš trošak usluge vođenja procesa. Tada to zbrojimo i to je ciljani iznos novog kredita.  Ako se uvjerim da imamo klijenta čiji problem možemo riješiti, tada BeOn podmiruje dugove zbog kojih je blokiran, tako da se skida blokada s njegovog računa i tek tada ugovaramo novi kredit – pojašnjava Mateja Poslon. To joj, kaže, daje ‘prostora’ za razgovor s bankom, jer pred njima više nije samo jedan u moru dužnika. 

– Vrlo mi je važno da u međuvremenu porazgovaram s klijentom oko toga zbog čega je dospio u dugove, a situaciju olakšava ako ima i dokumente kojima se to može dokazati. Naime, lakše je pridobiti banku da mu izađe u susret ako možemo dokazati da dug nije nastao zbog nemara nego zbog životnih okolnosti na koje ne možemo utjecati – priča sugovornica. 

Povjerenje u gospođu Mateju iz BeOn-a

– Vrlo brzo sam stekao povjerenje u gospođu Mateju i BeOn, jer sam  od prvog trenutka dobio informaciju o svim koracima koje planira poduzeti i jasno mi je objasnila sve detalje koji su za mene važni,  tako da sam mogao biti siguran da neće biti nikakvih iznenađenja. Osim toga, dogovorili smo da joj svu ‘papirologiju’ dostavim e-mailom, što mi je jako olakšalo situaciju. Naravno da sam bio spreman doći do ureda ako bi to bilo potrebno, ali uz posao i obiteljske obaveze ne bih stigao reagirati dovoljno  brzo, pa bi se sve možda oteglo, a meni je bilo važno da se problem napokon riješi – priča gospodin I.S. Ipak, u jednom je trenutku počeo pomalo sumnjati u pozitivan ishod, kaže. Naime, kad je sam zbrojio sve dugove, činilo mu se da nema šanse da mu bilo koja banka odobri dovoljan iznos kredita da podmiri sve što treba i krene od nule. 

– Gospođa Mateja spomenula mi je da će s vjerovnikom pregovarati oko toga da mi se umanji dug, no nisam baš vjerovao u to i ne znam kako joj je to uspjelo. No, činjenica jest da je to što je uspjela umanjiti moj dug za čak 13.313 eura omogućilo da novim kreditom dođem na nulu – kaže. U šali dodaje kako je to morala biti neka čarolija.  

– Moj je posao da za svakog klijenta pokušam izboriti što povoljniju situaciju, tako da je to već pomalo stvar prakse. I moram reći da je bilo izazovno. Štoviše, vjerovnik je odbio moj prvi prijedlog. Tad sam se naoružala dodatnom računicom i upozorila ih da se na ovaj način vjerojatno nikad neće naplatiti, jer klijent jednostavno više neće moći plaćati. Na koncu, godinama se provodi ovrha na njegovom računu, a dug je veći nego što je bio u startu. Dakle, probala sam objasniti da samu glavnicu ionako nikad neće naplatiti, a kamate u konačnici mogu prerasti dug, što čovjeka dovodi u jako nepovoljan položaj. Na kraju su ipak uvažili moje argumente i uspjeli smo se dogovoriti oko spomenutog iznosa. To je bilo važno da bismo novim kreditom uopće mogli pokriti dugove, trošak novog kredita i trošak naše usluge vođenja cijelog procesa – priča Mateja Poslon. Naime, klijent BeOnu u startu ne plaća ništa, jer se trošak vođenja procesa naplaćuje tek kad mu novi kredit bude odobren, i to iz sredstava kredita. 

Odobrenje kredita za izlazak iz financijske krize

Nakon umanjenja duga u ovom slučaju, pregovori s bankom oko novog kredita protekli su dosta glatko, kaže sugovornica. 

– Klijent više nije imao blokadu, a njegova je plaća nešto veća od 1200 eura i bio je kreditno sposoban, tako da smo lako dobili tih 40.000 eura. Kredit je odobren na 10 godina, a jedna od prednosti za njega je i fiksna kamata od 5,89 posto za cijelo razdoblje trajanja kredita, tako da danas zna kolika će mu biti rata i za 7, 8 ili ona zadnja za 10 godina. I to predstavlja osjećaj sigurnosti – ističe Mateja Poslon.    

– Ja sam presretan. Na kraju mi je od cijelog kredita ostalo samo 250 eura, no zapravo se uopće nisam nadao nekom ostatku, niti računao na njega, bilo mi je važno samo to da napokon dođem na nulu. Sad sam u situaciji da s plaćom od 1200 eura platim ratu kredita od 441,81 eura i s ostatkom plaće raspolažem ovisno o potrebama. Realno, ostaje mi barem 150 eura više nego u situaciji kad je ovrha samo sjedala na račun. To je sjajan osjećaj. I svima koji se nađu pod blokadom zaista bih od srca preporučio da da se obrate BeOn-u jer će sigurno učiniti sve što budu mogli da im pomognu stati na noge – zaključuje sugovornik.

Obratite nam se s povjerenjem – Zašto BE-ON?

  • Jedino smo transparentno i strukturirano rješenje za blokirane građane,
  • Naše poslovanje je društveno odgovorno, što je prepoznao i naš suvlasnik, Feelsgood Social Impact investicijski fond, prvi hrvatski investicijski fond koji ulaže u projekte s mjerljivim društvenim učinkom,
  • Imamo ekskluzivnu suradnju s više banaka na hrvatskom tržištu koja garantira realizaciju kredita za naše klijente koji zadovoljavaju osnovne uvjete – imaju redovna primanja, kreditnu sposobnost, poslodavca s odgovarajućim bonitetom itd. Takve klijente ćemo međufinancirati i vlastitim sredstvima podmiriti njihova dugovanja nakon pregovora s vjerovnicima,
  • Naša analiza financijske situacije je besplatna i brza, odmah ćete znati da li Vam možemo pomoći i u kojem roku,
  • Nema nikakvih troškova koji se plaćaju unaprijed, sa cijenom naše usluge biti ćete upoznati na početku procesa, a uslugu ćemo naplatiti tek kada uspješno završimo proces i realiziramo kredit kod banke partnera,
  • Na kraju, kada uspješno sve odradimo, imat ćete jednu obvezu na mjesečnim primanjima koju možete podmirivati bez straha da će negativno utjecati na kvalitetu života, a život bez blokiranog računa i svih troškova i problema koje blokada nosi će Vam se svidjeti 🙂
  • Za besplatnu analizu i početak procesa, tu smo za Vas!!!