24. stu. 2023.

Iskustva naših korisnika

Jedino mi je žao što sam toliko odgađala svoj novi financijski početak, a znala sam za BeOn

autor

BeOn Savjetovanje

Rješavanje financijskih poteškoća građana

Moj predmet u BeOn savjetovanju vodila je poslovna savjetnica Mateja Poslon i mogu reći da je iskustvo s njom bilo izuzetno pozitivno. Posebno mi se dopalo  to što mi niti u jednom trenutku nije davala velika obećanja, već bi samo objasnila svaku fazu postupka i svaki puta rekla ‘idemo korak po korak’. Obećala je da će učiniti sve što bude mogla i mogu reći da se na svakom koraku vidi da svoj posao radi s takvim žarom da jednostavno – mora uspjeti, kaže Marina Miletić (43), majka dvije već odrasle kćeri, koja se punih 5 godina mučila s blokadom računa, zbog problema s plaćanjem kredita. Dugo je vremena, kaže, razmišljala o tome da bi trebala riješiti svoju situaciju, jer je zbog financijske blokade odgađala puno drugih stvari u životu, no nikako da krene.

– Svaki puta kad bih počela razmišljati o tome da nešto trebam učiniti, nametnulo bi se to da jedino mogu dići novi kredit kojim bih prebila dug, bez dodatnog zaduženja, pa bih odustala i prije nego što sam počela. Naime, zaključila bih da ću opet ubrzo biti u istoj situaciji, bez vjetra u leđa za bilo što drugo u životu. Tako mi se stalno činilo da prelijevam iz šupljeg u prazno, iz jednog duga u drugi, i da izlaza iz te situacije  nema – priča gospođa Marina. Kad je prije nekog vremena čula za BeOn financijsko savjetovanje i došla do jedne njihove savjetnice, još uvijek nije bila spremna na odluku.  

Izazovi u prikupljanju dokumenata

– A onda kad sam napokon odlučila pokrenuti postupak, ispostavilo se da je gospođa s kojom sam razgovarala promijenila posao. No, kontaktirala sam BeOn savjetovanje pa mi se javila  gospođa Mateja i stvari su se brzo pokrenule. Doduše, ja imam osjećaj da sam mjesecima skupljala potrebne dokumente. Naime, radim u državnoj firmi, koja ima ogroman broj zaposlenih, pa ne možete samo ‘banuti’ na vrata poslodavca i tražiti potvrdu o plaći, na primjer. Treba se najaviti i dogovoriti termin, i to ne u vrijeme kad traje obračun plaće… pa se čovjeku čini da to dugo traje, priča Marina. 

– Kad sam uzela njene podatke o dugovanju u ruke, odmah sam zaključila da sigurno nešto možemo učiniti, no gospođa Marina nakon prvih kontakata prestala se javljati. Probala sam je dobiti da je ohrabrim, no nije odgovarala, pa sam ostavila predmet po strani. Naravno da odluka o tome idemo li u rješavanje problema mora biti na klijentu, kaže Mateja Poslon. Ipak, kaže kako joj je ljudski bilo žao što klijentica možda nije na prvu stekla dovoljno povjerenje da se odluči na suradnju. 

– Kad je tako čista situacija, bude mi žao ljudi koji se godinama muče, a uz malo naše podrške mogli bi riješiti stvari – pojašnjava. No, gospođa Marina u međuvremenu je ipak ‘prelomila’ odluku, pa kad se javila, sve je išlo brzo. Na žalost, ovog puta s bankom nije bilo moguće postići oprost dijela duga, što s nekim klijentima uspije.

– Kad banka ima ‘čistu’ situaciju, odnosno kad pošalje kredit na naplatu preko Fine, za nju je to jednostavna situacija: Dok god klijent ima prihode, dug će se plaćati. I to opet – pogađate – tako da se prvo plaćaju kamate, pa tek onda dug, tako da je zapravo teško doći do kraja. Prvi korak u rješavanju problema bio je, dakle, dogovoriti s bankom da pristane na zatvaranje cijelog duga odmah, što smo relativno brzo uspjeli – priča gospođa Poslon. Tako je BeOn financijsko savjetovanje ‘zatvorilo’ postojeći dug u banci i Mateja Poslon odmah je pokrenula s razgovore s bankom koja bi joj mogla odobriti novi kredit da ‘pokrije’ taj iznos, troškove novog kredita i trošak vođenja usluge BeOn savjetovanja. 

– Kako je gospođa Marina htjela dobiti nešto veći iznos ‘na ruke’, kako bi riješila stvari koje je godinama odgađala zbog blokade, dobro nam je došlo to što je pronašla i jamca, ako bude potrebno. Naime, kad je netko 5 godina u blokadi, banka ponekad traži dodatna jamstva. Dobro sam se pripremila i uspjela objasniti da gospođa Marina u dugovima nije završila zbog nemara ili nepažnje s novcem, nego zbog nepredviđenih okolnosti – priča gospođa Poslon. Dodaje kako joj je iznimno važno da klijent stekne povjerenje u nju i povjeri joj informacije o tome što se i zašto dogodilo te pripremi dokumente kojima se to može dokazati. 

– Kad sve to imam, kao što sam imala u slučaju gospođe Miletić, uspjeh je gotovo siguran. Naime, u razgovoru s bankom imala sam sve argumente i banka je zahtjev jednostavno morala uvažiti. U konačnim pregovorima tada treba još samo definirati rok otplate i ratu koji klijentu odgovara, jer je važno da budemo sigurni u to – priča gospođa Poslon.

Kako je riješen dug otvorio vrata renovaciji stana

– Najbolji dio priče je to što je od dana kad sam prikupila dokumente do isplate kredita prošlo oko mjesec i pol dana. Ne mogu vam opisati kako se sada osjećam, pogotovo kad uzmem u obzir da  ostatak kredita od 20.000 eura još stoji na računu. Čvrsto smo odlučili da ćemo dio toga novca uložiti u renoviranje stana – priča gospođa Marina. Dodaje kako je sretna što se na kraju odvažila na to da se javi Beonu. 

– Osjećaji koji danas prevladavaju kad je moj dug riješen ne mogu se ni opisati riječima. To je novi početak, sa zaduženjem koje je objedinjeno u jednoj rati koju ću sada plaćati, koja je vrlo prihvatljiva s obzirom na moje prihode, tako da ostatkom plaće slobodno raspolažem – zaključuje još jedna zadovoljna klijentica BeOnsavjetovanja.

Ako se i Vi nalazite u sličnoj situaciji, za besplatnu analizu i početak procesa, tu smo za Vas!!!