Mladen Sruk - izlazak iz financijske blokade uz pomoć BeOn-a

29. sij. 2024.

Iskustva naših korisnika

Izlazak iz desetogodišnje blokade uz pomoć BeOn-a

autor

BeOn Savjetovanje

Rješavanje financijskih poteškoća građana

Mladen Sruk, obiteljski čovjek, čija je svakodnevica bila obilježena desetogodišnjom financijskom blokadom nakon prestanka radnog odnosa na određeno vrijeme, suočavao se s izazovima koje je donosila nesigurnost i nedostatak financijske stabilnosti. Unatoč sretnom bračnom životu i odgajanju dvoje djece, Mladen se našao u teškoćama koje su proizlazile iz nedostatka dovoljnih prihoda uzrokovanih blokadom računa.

Unatoč prihodima njegove supruge, majke odgajateljice koja se kasnije zaposlila u frizerskom salonu, i dalje nije uspijevao pokriti sve financijske obveze obitelji. Osjećaj bespomoćnosti sve više ga je obuzimao, čineći ga nesigurnim u bilo kakvu mogućnost izlaska iz financijske blokade u kojoj je proveo 10 godina. No, kako vrijeme prolazi, često se dogodi da se izlaz iz problematične situacije pojavljuje na neočekivan način.

Ušteda klijentu u iznosu od gotovo 4.000 EUR-a

Taj neočekivani preokret za Mladena dogodio se kada ga je druga agencija za posredovanje u kreditiranju uputila na BeOn savjetovanje. U tom trenutku, Mladen je odlučio riskirati i konzultirati BeOn, unatoč sumnji i niskim očekivanjima jer mu do sada nitko nije mogao pomoći. Svjestan da realno nema što izgubiti i da ima veliki dug od preko 20.000 eura za koji ne može pronaći rješenje kako ga vratiti, u listopadu 2023. godine odlučio se javiti BeOn-u. Njegov slučaj preuzela je BeOn-ova financijska savjetnica Željka Efremovski, koja je prepoznala potrebu za brzim i preciznim pristupom rješavanju Mladenovih financijskih problema.

“Mladen nam je došao u ured preko preporuke druge agencije koja nije mogla riješiti njegov problem, za njih je to bio preveliki zalogaj. Kako znaju da smo mi stručnjaci za blokirane klijente i jedini takvi na tržištu, uputili su klijenta nama. Slučaj Mladena Sruka bio je izazovan jer se radilo povećem iznosu dugovanja, a klijent na prvu nepovjerljiv, uplašen, a opet svjestan da bi bilo ključno vjerovati da nismo netko tko će ga zavlačiti već netko tko će riješiti njegovu financijsku situaciju. Prvo sam mu u detalje objasnila cijeli proces. Tek kada sam pažljivo objasnila da mi s vlastitim sredstvima podmirujemo njegova dugovanja, a tek na kraju procesa nam se to vraća iz kredita kojeg za klijenta dogovorimo, shvatio je da sigurno znam svoj posao.” – prisjeća se Željka procesa Mladenovog predmeta.

Uz Željkino vodstvo, Mladen je uspio prikupiti sve potrebne dokumente, dok je njegova supruga pristala biti sudužnik. U pregovorima s vjerovnicima, ukupno Mladenovo dugovanje je od 20.055,98 eura smanjeno na iznos od 16.034,25 eura, što je iznos uštede od sjajnih 3.991,73 eura. Sredinom studenog BeOn je međufinanciranjem podmirio sva Mladenova dugovanja, priveo proces deblokade računa kraju, te pripremljenu dokumentaciju predao u banku. Rezultat toga bilo je odobren kredit u svega nekoliko dana.

U manje od mjesec dana od blokiranog klijenta do deblokiranog obiteljskog čovjeka s 10.000,00 EUR u kućnom budžetu

Nakon što je kredit u banci isplaćen, podmireno je dugovanje, troškovi vođenja procesa i svi troškovi vezani uz realizaciju kredita, a Mladenu su ostala sredstva od 10.000,00 eura s kojima je konačno mogao odahnuti i planirati budućnost s obitelji.

“Taj obiteljski čovjek je u manje od mjesec dana od blokiranog klijenta došao do deblokiranog čovjeka s 10.000,00 EUR u kućnom budžetu s kojim je mogao imati novi financijski početak. Sjećam se kako mi je prilikom razgovora rekao kako su naša naknada i trošak veliki no kada je u tijeku procesa vidio što i kako radimo, ušteda koju smo postigli nagodbom i kada je shvatio da mi vlastita sredstva ulažemo da bismo njega financijski oporavili, više nikada nije spomenuo da je trošak koji se plaća na kraju procesa preveliki.” – priča nam Željka.

Mladen je po završetku suradnje s BeOn-om i gospođom Željkom imao samo riječi hvale: “Točni, brzi i kako dogovoreno tako i odrađeno. Sve pohvale gđi Željki, vrlo profesionalno. Naravno, i sve pohvale agenciji BeOn koji su mi izašli u susret. Hvala!!!” – poručuje Mladen.

Ova inspirativna priča Mladena Sruka i suradnje s BeOn-om svjedoči o važnosti traženja stručne pomoći i zajedničkom radu u prevladavanju financijskih poteškoća. Uvijek se može pronaći put iz blokade uz volju, trud i podršku stručnjaka koji su posvećeni pomaganju ljudima u teškim financijskim situacijama.

Obratite nam se s povjerenjem – Zašto BE-ON?

  • Jedino smo transparentno i strukturirano rješenje za blokirane građane,
  • Naše poslovanje je društveno odgovorno, što je prepoznao i naš suvlasnik, Feelsgood Social Impact investicijski fond, prvi hrvatski investicijski fond koji ulaže u projekte s mjerljivim društvenim učinkom,
  • Imamo ekskluzivnu suradnju s više banaka na hrvatskom tržištu koja garantira realizaciju kredita za naše klijente koji zadovoljavaju osnovne uvjete – imaju redovna primanja, kreditnu sposobnost, poslodavca s odgovarajućim bonitetom itd. Takve klijente ćemo međufinancirati i vlastitim sredstvima podmiriti njihova dugovanja nakon pregovora s vjerovnicima,
  • Naša analiza financijske situacije je besplatna i brza, odmah ćete znati da li Vam možemo pomoći i u kojem roku,
  • Nema nikakvih troškova koji se plaćaju unaprijed, sa cijenom naše usluge biti ćete upoznati na početku procesa, a uslugu ćemo naplatiti tek kada uspješno završimo proces i realiziramo kredit kod banke partnera,
  • Na kraju, kada uspješno sve odradimo, imat ćete jednu obvezu na mjesečnim primanjima koju možete podmirivati bez straha da će negativno utjecati na kvalitetu života, a život bez blokiranog računa i svih troškova i problema koje blokada nosi će Vam se svidjeti 🙂
  • Za besplatnu analizu i početak procesa, tu smo za Vas!!!