19. velj. 2024.

Iskustva naših korisnika

Deblokirana u 2 mjeseca nakon 10 godina: Kako se medicinska sestra iz Zagreba riješila blokade uz pomoć BeOn-a

autor

BeOn Savjetovanje

Rješavanje financijskih poteškoća građana

Prije desetak godina, naša klijentica Mirjana Palaić, radila je kao medicinska sestra na intenzivnoj jedinici u KBC Zagreb. Kod istog poslodavca provela je čak 33 godine i imala je ugovor na neodređeno. No, ozljeda koljena i dugotrajno bolovanje doveli su je do promjene radnog mjesta na oralnu kirurgiju s manjim primanjima, što je rezultiralo i nemogućnošću urednog vraćanja podignutih kredita. Godine su prolazile, a krediti su stajali, sve dok se nije odlučila potražiti stručnu pomoć i jednim pozivom Be-On savjetovanju promijeniti svoj život iz korijena.

Mirjana Palaić je klijentica koju ću pamtiti cijeli život. Došla je kod mene u obradu još 2022. godine po preporuci, jer sam riješila predmet jednoj osobi koju ona poznaje. Predmet je bio težak i kompliciran, a klijentica je imala iznimno velika dugovanja. Vjerovnici nisu bili skloni umanjiti dugovanja koja je imala. Bez obzira na to što je gđa Mirjana imala relativno visoka primanja, u tom trenutku ništa nisam mogla napraviti. Nije bilo kreditnih proizvoda na tržištu koji bi mogli obuhvatiti sva njezina dugovanja. Potrudila sam se detaljno i pažljivo sve objasniti kako bi joj sve bilo razumljivo. Ponekad je teško klijentima prihvatiti da u nekom trenutku za njih ništa ne mogu napraviti, a onda se kroz neko vrijeme svi parametri poravnaju i oni su ti koji će biti međufinancirani i riješeni blokade. Ne volim klijentima javljati “loše vijesti”, no znala sam da će za nju, kroz neko vrijeme, biti moguće odraditi sve potrebno. – prisjeća se Mirjanine priče naša financijska savjetnica Željka Efremovski koja je bila ključna figura u rješavanju ovog slučaja.

Od visokih primanja do bolesti, blokade i dugova

Budući da je gđa Mirjana bila zaposlena kao medicinska sestra, uvjet kvalitetnog poslodavca nije bio upitan. U njezinom slučaju problem je bio taj što se vjerovnik upisao s jednim dugom kod poslodavca pa su joj svaki mjesec oduzimali od 300 do 400 eura samo za jedan dug, dok se drugo dugovanje povećavalo. Ova situacija dovela je gđu Mirjanu u apsolutno bezizlazni položaj.

Nažalost, vjerovnik nije želio umanjiti dugovanje jer mu je takva pozicija odgovarala. Ali nije odgovarala klijentici, a niti meni kao nekom tko bi njoj trebao pomoći. Krajem 2023. godine klijentica je opet osvježila svu dokumentaciju i ja sam ju uzela u obradu. Dugovanje za taj period od kada mi se javila do tada se nije gotovo ništa promijenio. Bila sam ljuta, tužna, ogorčena i s 1000 % volje, snage i želje sam pristupila ovom predmetu. Opet. Kontaktirala sam vjerovnika i ponudila mu iznos koji bi mogli ispoštivati i koji su na kraju i prihvatili. Sve se posložilo i klijentica je međufinancirana. Napokon je deblokirana dočekala Božić 2023. g. – prisjeća se gđa Željka.

Uspješna BeOn-ova strategija: Kako je sveukupno dugovanje smanjeno za gotovo 8.000 eura

Željkina upornost, stručnost i uvjerljivost u pregovorima s vjerovnikom rezultirali su time da je Mirjanino ukupno dugovanje od 28.460,00 eura smanjeno za 7.896,00 eura. Nekad vjerovnici na prvu ne vide zašto bi smanjili dug, ali kad se uzmu u obzir novi potencijalni rizici koji se mogu dogoditi, često se odlučuju smanjiti dug i naplatiti dio svog potraživanja. Njezin suprug, koji je u mirovini, pristao je biti formalni sudužnik. Nakon dugih 10 godina, naša klijentica konačno je dočekala deblokadu uz podršku BeOn-a koji je međufinanciranjem podmirio sva njezina dugovanja, priveo proces deblokade računa kraju, te pripremljenu dokumentaciju predao u banku. Rezultat toga bilo je odobren kredit u svega nekoliko dana. Ovim uspješnim izlaskom iz blokade, gđa Mirjana sada ima priliku planirati bolju budućnost sa svojom obitelji.

Velika mi je čast, što sam upoznala gđu Željku Efremovski. Smatram je veoma sposobnom, profesionalnom, vještom, i nadasve simpatičnom. U kratkom roku odradila je moj predmet te me u svakom trenutku obavještavala. Svaka pohvala Be-On savjetovanju, vrlo ste ažurni u realizaciji svega. Puno hvala BeOn savjetovanje, posebno hvala gđi Željki na velikom trudu i zalaganju! – riječi su kojima je Mirjana Palaić opisala svoje iskustvo s BeOn-om.

Ako se i sami nalazite u sličnoj financijskoj situaciji, gdje blokade prijete vašem miru i financijskoj stabilnosti, nemojte oklijevati potražiti stručnu pomoć.

Obratite nam se s povjerenjem – Zašto BE-ON?

  • Jedino smo transparentno i strukturirano rješenje za blokirane građane,
  • Naše poslovanje je društveno odgovorno, što je prepoznao i naš suvlasnik, Feelsgood Social Impact investicijski fond, prvi hrvatski investicijski fond koji ulaže u projekte s mjerljivim društvenim učinkom,
  • Imamo ekskluzivnu suradnju s više banaka na hrvatskom tržištu koja garantira realizaciju kredita za naše klijente koji zadovoljavaju osnovne uvjete – imaju redovna primanja, kreditnu sposobnost, poslodavca s odgovarajućim bonitetom itd. Takve klijente ćemo međufinancirati i vlastitim sredstvima podmiriti njihova dugovanja nakon pregovora s vjerovnicima,
  • Naša analiza financijske situacije je besplatna i brza, odmah ćete znati da li Vam možemo pomoći i u kojem roku,
  • Nema nikakvih troškova koji se plaćaju unaprijed, sa cijenom naše usluge biti ćete upoznati na početku procesa, a uslugu ćemo naplatiti tek kada uspješno završimo proces i realiziramo kredit kod banke partnera,
  • Na kraju, kada uspješno sve odradimo, imat ćete jednu obvezu na mjesečnim primanjima koju možete podmirivati bez straha da će negativno utjecati na kvalitetu života, a život bez blokiranog računa i svih troškova i problema koje blokada nosi će Vam se svidjeti 🙂
  • Za besplatnu analizu i početak procesa, tu smo za Vas!!!