15. sij. 2024.

Iskustva naših korisnika

BeOn me spasio u najtežim vremenima

autor

BeOn Savjetovanje

Rješavanje financijskih poteškoća građana

U svibnju 2020. godine, Miljenko Patrlj je zatražio pomoć od BeOn savjetovanja u vezi blokade računa koja je trajala toliko dugo da se ni sam ne sjeća kada je počela. Obzirom da je bio preopterećen problemima, kasnio je s dostavom dokumentacije te se često nije javljao na pozive. Tek u prosincu 2021. godine dostavio je svu dokumentaciju. Njegovi financijski problemi su bili dodatno komplicirani zbog uplaćivanja sportskih klađenja, što je uzrokovalo probleme s dobivanjem kredita. Naime, banke ne odobravaju kredite osobama koje imaju vidljive transakcije za bilo kakvu vrstu klađenja.

Brat kao sudužnik: Kako je obiteljska pomoć omogućila nastavak procesa

Ponovno nam se javio u lipnju 2023. godine i dostavio je ponovno svu dokumentaciju. Budući da tvrtka u kojoj radi ima manje od deset zaposlenih, trebao je pronaći sudužnika. Srećom, njegov brat mu je pomogao, omogućivši nastavak procesa. Krajem listopada Beon je međufinanciranjem podmirio sva Miljenkova dugovanja, priveo proces deblokade računa kraju te pripremljenu dokumentaciju predao u banku. Poslovna banka je krajem studenog odobrila kredit u iznosu od 9500 eura uz mjesečnu ratu od 138,74 eura. Ukupan dug iznosio je 7293,08 eura, a nagodbom je smanjen za 1800 eura. Nakon podizanja kredita, podmireno je dugovanje prema BeOn-u uvećano za troškove vođenja procesa, svi troškovi banke podizanja kredita te je Miljenku preostalo oko 1000 eura na računu za slobodno raspolaganje. Miljenko je sada spreman za novi financijski početak.

Pozitivan stav i suradnja: Ključni čimbenici u pobjedi nad financijskim poteškoćama

Miljenko je istaknuo: “Prošao sam put do pakla i nazad. Zahvaljujući BeOn-u, obitelji Škrgatić, a posebno savjetnici Željki Efremovski koja je jedina stala uz mene u najgorim vremenima, vječno ću biti zahvalan jer mi je spasila život.”

Financijska savjetnica Željka opisala je Miljenka kao iznimno komunikativnog i ažurnog klijenta, te je istaknula da je bio uporan i spreman za suradnju. Unatoč negativnim pokazateljima, odlučila je dati svoj maksimum kako bi mu pomogla.

Na kraju, presudilo je uključivanje sudužnika, ali i pozitivan stav Miljenka koji je odradio velik dio posla. Suradnja s BeOn-om pokazala se iznimno važna i igrala je ključnu ulogu u spašavanju Miljenkove financijske situacije.

Obratite nam se s povjerenjem – Zašto BE-ON?

  • Jedino smo transparentno i strukturirano rješenje za blokirane građane,
  • Naše poslovanje je društveno odgovorno, što je prepoznao i naš suvlasnik, Feelsgood Social Impact investicijski fond, prvi hrvatski investicijski fond koji ulaže u projekte s mjerljivim društvenim učinkom,
  • Imamo ekskluzivnu suradnju s više banaka na hrvatskom tržištu koja garantira realizaciju kredita za naše klijente koji zadovoljavaju osnovne uvjete – imaju redovna primanja, kreditnu sposobnost, poslodavca s odgovarajućim bonitetom itd. Takve klijente ćemo međufinancirati i vlastitim sredstvima podmiriti njihova dugovanja nakon pregovora s vjerovnicima,
  • Naša analiza financijske situacije je besplatna i brza, odmah ćete znati da li Vam možemo pomoći i u kojem roku,
  • Nema nikakvih troškova koji se plaćaju unaprijed, sa cijenom naše usluge biti ćete upoznati na početku procesa, a uslugu ćemo naplatiti tek kada uspješno završimo proces i realiziramo kredit kod banke partnera,
  • Na kraju, kada uspješno sve odradimo, imat ćete jednu obvezu na mjesečnim primanjima koju možete podmirivati bez straha da će negativno utjecati na kvalitetu života, a život bez blokiranog računa i svih troškova i problema koje blokada nosi će Vam se svidjeti 🙂
  • Za besplatnu analizu i početak procesa, tu smo za Vas!!!