Stručni, profesionalni i najbitnije posvećeni cilju da se pomogne osobama sa financijskim izazovima
Brinemo o financijskoj stabilnosti Vaših zaposlenika
BeOn je na tržištu poznat kao jedino strukturirano rješenje za financijski oporavak blokiranih građana, što je prepoznato i kroz suvlasništvo Feelsgood Social Impact investicijskog fonda koji ulaže u projekte s mjerljivim društvenim učinkom.
Ovim putem dostavljamo cijenjenom naslovu pismo namjere za suradnju na procesu financijskog restrukturiranja dijela zaposlenika u financijskim problemima i prijedlog daljnjih koraka.
BeOn je na tržištu poznat kao jedino strukturirano rješenje za financijski oporavak blokiranih građana, što je prepoznato i kroz suvlasništvo Feelsgood Social Impact investicijskog fonda koji ulaže u projekte s mjerljivim društvenim učinkom. Partnerska udruga „Padobran“ osnovana je za rad na financijskoj inkluziji prezaduženih građana i sudionik je nekoliko europskih projekata koji su usmjereni prema razvoju stabilnog sustava „savjetovanja o dugu“ na nacionalnoj razini.
Našim klijentima pomažemo u procesu reprograma dugovanja kroz pomoć u lociranju i objedinjavanju njihovih ukupnih dugovanja, smanjenju tih dugovanja kroz pregovore s vjerovnicima (tamo gdje postoji mogućnost) i jednokratno podmirenje svih dugovanja kroz kredit za reprogram čime sva dugovanja postaju jedna predvidljiva mjesečna obveza koja ne utječe negativno na kvalitetu života.
Zaposlenici koji su u financijskim problemima koji obično rezultiraju blokadom računa, a koji imaju potencijal da riješe svoj problem, uslijed nedostatka informacija o mogućnosti rješenja ostaju u "začaranom krugu" prezaduženosti gdje im se dugovi svakodnevno povećavaju, gdje ne vide izlaz iz te situacije, i gdje se sve to odražava na sve aspekte njihovih osobnih i poslovnih odnosa.
Argumenti za suradnju na projektu s aspekta poslodavca koji se mogu sumirati u tvrdnji „financijski stabilan zaposlenik je produktivan zaposlenik“, ogledaju se u više segmenata:
- blokirane osobe su osobe koje u većini slučajeva ne vide rješenje svoje situacije i imaju osjećaj da "tonu", te osobe nisu zadovoljne svojim općim statusom, a što direktno utječe na njihov odnos prema radu i tvrtki, prema kolegama...
- probleme pojedinaca ove vrste na ovaj ili onaj način osjeća njihova šira okolina (bilo osobna, bilo poslovna), čime dio svojeg nezadovoljstva prenose na druge, a što utječe na opću klimu i zadovoljstvo svih djelatnika.
- blokirani građani su pod konstantnim stresom, a što u konačnici može rezultirati određenim zdravstvenim posljedicama (bolovanja, izostanci s posla, smanjena radna sposobnost,...).
- zadovoljni radnici su najbolji promotori tvrtke, a njihova percepcija opet posljedično utječe na niz čimbenika koji čine sliku tvrtke u javnosti i unutar same tvrtke.
- provođenje ovrha koje neprestano stižu zaposlenicima, zaštićeni računi i dr. uzimaju značajan dio radnog vremena djelatnicima u kadrovskoj službi i računovodstvu.
- briga za zaposlenika ne samo u poslovnoj sferi nego i u svim drugima uključujući i financijsku stabilnost. Opće zadovoljstvo čini zaposlenika zadovoljnim i produktivnim, poslodavac koji brine ima lojalne zaposlenike s osjećajem pripadnosti.
Važno je odmah i naglasiti da se od tvrtke-partnera ne traži nikakav financijski ili organizacijski angažman već se jedino očekuje komunikacija ovog projekta prema zainteresiranim zaposlenicima putem kanala interne komunikacije kako bi ti isti zaposlenici došli po željene informacije na način koji im najbolje odgovara (dolazak na grupne prezentacije, dogovor osobnog termina savjetovanja, telefonsko savjetovanje... već prema osobnom odabiru).
Uobičajeni sljedeći korak u suradnji na projektu je organizacija kratkih prezentacija za sve one koji su na neki način vezani na sami projekt (članovi Uprave tvrtke, predstavnici računovodstva i financija, ljudskih potencijala...) te sa svima koji mogu ili će sudjelovati u komuniciranju ideje reprograma prema zaposlenicima (predstavnici sindikata, djelatnici marketinga i sl.).
Osim toga, budući da blokada računa i financijska nestabilnost podrazumijevaju i određenu razinu srama i nelagode, savjetovanja ili radionice za zaposlenike možemo organizirati pod nazivom koji uključuje financijsku pismenost, upravljanje osobnim financijama, upravljanje kućnim budžetom ili slično, gdje se o istoj temi govori na prihvatljiviji način i općenitije.
Važno je napomenuti da savjetovanja ili radionice koje organiziramo ne podrazumijevaju nikakav trošak za poslodavca i/ili zaposlenike, a u slučaju ispunjenja uvjeta za restrukturiranje i ulaska u proces, trošak se podmiruje po uspješnom završetku procesa, transparentno se komunicira klijentu na početku, a u većini slučajeva je manji od iznosa diskonta ispregovaranog s vjerovnicima, ne računajući troškove prisilne naplate koji na godišnjoj razini dosežu značajne iznose.
Radujemo se budućoj suradnji i na raspolaganju smo za sva dodatna pitanja i pojašnjenja.
S poštovanjem,
za BE-ON SAVJETOVANJE d.o.o.
Mihael Zoričić, voditelj ključnih kupaca
Igor Škrgatić, direktor