Financijski problemi ne moraju trajati zauvijek. Što ako vam kažemo da već danas možete započeti proces koji će okončati blokade, smanjiti dugove i vratiti vam kontrolu nad vašim financijama?
Tisuće ljudi, baš poput vas, odlučilo je napraviti prvi korak uz BeOn savjetovanje i transformiralo svoje financijsko stanje. Među njima je i Tanja Evačić, koja je nakon osam godina financijske blokade pronašla izlaz uz našu pomoć. U samo dva mjeseca, zahvaljujući BeOn-u, njezin dug je smanjen za 13.300 eura, deblokiran joj je račun i osiguran novi početak.
Možemo i vama pomoći. Kroz transparentan proces, stručne savjete i prilagođena rješenja, pokazat ćemo vam kako preuzeti kontrolu nad vašim financijama i vratiti osjećaj sigurnosti. Pročitajte Tanjinu inspirativnu priču u nastavku i uvjerite se da je financijska sloboda moguća.
BeOn – vaš partner za novi financijski početak koji zaslužujete!
Tanja Evačić provela je osam godina u financijskoj blokadi, pokušavajući pronaći izlaz iz dugova koji su se samo gomilali. Nakon što joj je banka ponudila priliku za djelomični oprost duga, Tanja je, uz savjetovanje i podršku tima BeOn-a, uspjela ostvariti značajno smanjenje duga i osigurati novi kredit.
BeOn je podmirio sva njezina dugovanja, deblokirao račun i omogućio joj novi financijski početak. Tanja danas poručuje svima koji se nalaze u sličnoj situaciji da se odvaže potražiti pomoć – pravi savjet i podrška mogu biti ključan korak prema financijskom oporavku.
“Savjetovanje u BeOn-u je besplatno i zaista može promijeniti život. Ako vam i ne mogu odmah pomoći, pričekajte – dat će vam jasne upute za dalje. Može se promijeniti mnogo toga u par mjeseci, samo treba biti uporan. Još jednom im se želim zahvaliti na konačnom miru i financijskoj slobodi nakon 8 punih godina financijskog vrtloga.” – ovim riječima opisala je gđa Tanja našu suradnju
Cijelu priču Tanje Evačić pročitajte ovdje!
Ukupni broj klijenata s kojima smo odradili besplatnu financijsku analizu: 890
Ukupni broj klijenata koji je zadovoljio* uvjete da im možemo pomoći tj. kvalificirao se za nastavak procesa s nama: 151
*Onima koji u ovom trenutku ne zadovoljavaju uvjete, detaljno je pojašnjeno što se treba promijeniti da bi se ti uvjeti stekli.
“Prvi kontakt klijent ostvaruje s našim odjelom za financijsku analizu i savjetovanje, gdje sa savjetnikom obavlja inicijalni razgovor. Tijekom tog razgovora prikupljaju se opći podaci, uključujući strukturu dugovanja, vrstu zaposlenja, iznos neto plaće i druge važne informacije potrebne za daljnju obradu. Ako klijent zadovoljava osnovne uvjete prema tim parametrima, upućuje se na prikupljanje dokumentacije potrebne za izradu analize koju će provesti financijski savjetnik.
Nakon što se prikupi sva potrebna dokumentacija, predmet se dodjeljuje financijskom savjetniku na analizu, koji ostvaruje kontakt s klijentom i detaljno mu objašnjava daljnji tijek procesa. Ako je potrebno, može zatražiti dodatnu dokumentaciju te klijenta upoznaje s visinom troškova naših usluga. Financijski savjetnik zatim stupa u kontakt s vjerovnicima i pregovara oko smanjenja duga kako bi se klijentu omogućilo ukupno umanjenje obveza.
Kada savjetnik završi analizu, klijentu prezentira uvjete za izlazak iz financijske neurednosti, točan izračun svih troškova te zahtjeve banaka za odobrenje kredita. Klijent tada dostavlja potrebnu dokumentaciju od poslodavca, a naša uprava na temelju savjetnikove analize donosi odluku o suglasnosti za podmirenje svih dugovanja. Ako su svi koraci uspješno provedeni, BeOn međufinancira klijenta tj. podmiruje sva dugovanja. Kada su uplate vidljive vjerovnicima, oni Finu obavještavaju da dugovanja više nema te se pokreće proces deblokade računa.
Tek nakon što su sva dugovanja podmirena, nastavlja se daljnja realizacija – podnosi se zahtjev za kredit u jednu od banaka s kojima surađujemo. Iz dobivenog kredita vraćaju se sredstva koja smo podmirili u ime klijenta, uvećana za naše troškove. Ako postoji razlika, ona ostaje klijentu na raspolaganju za osobnu potrošnju ili kao potpora za financijski oporavak.“ – Željka Efremovski