Trebao je to biti dobar i perspektivan posao s prijateljem. Zoran je podigao kredit u banci kako bi pokrenuli zajednički biznis, no nažalost, dogodila se tragedija.
Prijatelj mu je iznenada preminuo. Zoran nije imao priliku niti vidjeti novac koji su planirali uložiti u poslovanje, a ostao mu je kredit koji je trebalo otplaćivati.
Zoran je pokušao dogovoriti s bankom moratorij kako bi odgodio plaćanje kredita dok mu se stvari ne poslože, no banka je bila neumoljiva. Nisu pokazali razumijevanje, a u Zoranu je proradio inat.
Odlučio se preseliti iz Hrvatske i jednostavno “zaboraviti” na svoj kredit.
“Radio sam u inozemstvu, u meni je proradio revolt i nisam htio banci išta plaćati. Ali onda sam se jedan dan vratio u zemlju, račun mi je bio blokiran. Ono što je nekad bio kredit od 20.000 eura, s kamatama je naraslo na golemi iznos”, otkriva nam Zoran Mihičinac kako je ušao u škripac blokade.
Zoran je ponovno našao posao, ali vjerovnik je kontaktirao njegovog poslodavca te mu se obustavom na plaću uzimalo za otplatu duga.
Nije se bunio i pomirio se s tim da dug ipak treba platiti. No smetala ga je i kopkala jedna stvar.
“Nikad nisam znao koliku ću plaću primiti. Jednom mi je ovrha uzela 900, drugi put 400 eura. Iskreno, živciralo me to što nisam znao koliku ću plaću primiti. Htio sam riješiti problem”, iskreno je priznao Zoran.
Proradila je volja – bilo je to i više nego dovoljno za financijske savjetnike u BeOn-u da mu se pomogne da izađe iz ovrhe.
Nakon četiri godine blokade, trebalo je samo mjesec dana da izađe iz pakla ovrha.
Zoran je prepričao kako je izgledalo njegovo iskustvo s BeOn-om: “Trebalo je oko dva tjedna da skupim svu potrebnu dokumentaciju. Ali iskreno? Da ne radim i da sam imao slobodno vrijeme, sve bih prikupio za samo dva dana. Od prvog trenutka znao sam da iza BeOn-a stoji dobra priča – i osobno sam bio u financijskim vodama i znao sam što rade. Ni trenutak nisam sumnjao. Jer ako te netko ne traži nikakav novac unaprijed, onda te ne može prevariti. Tako je bilo i s BeOn-om”, govori Zoran.
Nastavlja, bio je potpuno svjestan da to nije “neka” agencija ili loša priča s ceste.
“Iza svega stoje ljudi sa svojim imenom i prezimenom. Vidio sam članke o BeOn-u u medijima, ako se netko tako javno izloži, onda znaš da nemaju što skrivati. BeOn ima svoj ured na poznatoj adresi, lako je doći u ured, ne skrivaju se i bio sam miran da će napraviti dobar posao”, izravan je Zoran.
Njegov je slučaj u BeOn-u preuzela Gordana Subotičanec koja otkriva da je za njega ispregovarala najveću nagodbu i najveći otpis duga ikad među klijentima s kojima je ona radila.
Dug mu je umanjila s 36.000 eura na 26.000 eura.
“Zoran je učinio sebi loše kad je odlučio da neće plaćati kredit jer dugovi se ne opraštaju, oni ostaju zauvijek. Kada se vratio u Hrvatsku oni su ga dočekali, a zbog kamata, dug od 20.000 eura narastao je na 36.000 eura. Ovrha mu je sjela izravno na plaću. Mi u BeOn-u smo se nagodili s vjerovnikom da otpiše 10.000 eura”, otkriva detalje Gordana.
Nakon dobro ispregovarane nagodbe, BeOn je podmirio dugovanje po nagodbi.
Zoran više nije bio pod ovrhom te mu je račun deblokiran.
Nakon toga, BeOn je ispregovarao s poslovnom bankom nenamjenski kredit u iznosu od 40.000 eura, s tim je iznosom vratio BeOn-u novac odobren za međufinanciranje te platio uslugu vođenja procesa deblokade.
Na kraju je Zoranu ostalo 4000 eura od kredita i s tim novcem može samostalno raspolagati.
Za Zoranov slučaj Gordana kaže da je bio jedan od jednostavnijih.
“On je imao samo jedan dug i jednog vjerovnika s kojim smo se uspjeli nagoditi. Ponekad klijenti imaju 30 pa i 40 vjerovnika. Takve slučajeve onda rješavamo korak po korak, vjerovnika po vjerovnika i stvari budu teže. Ovdje je to bilo puno jednostavnije i stvar se zaista brzo riješila”, kaže Gordana.
Točnije, u samo mjesec dana otkako se Zoran javio BeOn-u, više nije bio pod ovrhom.
I baš kao što je Zoran naglasio kako se nije bojao da će ga ovdje netko prevariti jer je bio u financijskim vodama i znao je što BeOn radi, tako Gordana otkriva da je upravo strah taj koji koči ljude da se jave.
“Ali Zoran je sam rekao da je teško nekoga prevariti ako ne mora platiti išta unaprijed. Na tome temeljimo svoje poslovanje – blokirani ne moraju ništa platiti dok se stvarno ne deblokiraju i dok se cijela stvar ne riješi”, kaže Gordana.
Primjećuje da je time rizik poslovanja na BeOn-u jer tvrtka ne naplaćuje uslugu dok “stvar nije gotova”, ma koliko to dugo trajalo.
“Tek kad se nekoga deblokira, naplaćuje se naša usluga. Klijent nema što izgubiti, osim malo vremena. A ako nekoga uzmemo za klijenta, onda stojimo iza uvjerenja da mu možemo pomoći”, navodi Gordana.
A tko ima najviše šanse da mu se pomogne?
To su ljudi sa stalnim primanjima – bilo da je netko stalnozaposlen pa prima plaću ili se radi o umirovljeniku koji prima mirovinu.
BeOn pristupa rješavanju problema blokiranih tako što se traži rješenje da se baš svi dugovi pokriju, da se potom pojedinac deblokira te da se kreditom vrati novac BeOn-u i plati usluga. Nerijetko BeOn u procesu za klijente ispregovara otpis dijela duga, a to često višestruko premašuje iznos koji klijent na kraju plaća za uslugu.
U Zoranovom slučaju, ispregovarala se ušteda od točno 9.900 eura, što je bio značajan iznos.
I za kraj Zoran zaključuje: “Sada konačno mogu nastaviti s normalnim životom bez ovrhe!” Ova priča pokazuje koliko je važno imati stručnjake koji su spremni pomoći ljudima da se izbore s financijskim izazovima i vrate se na put normalnog života.
Ako i Vi trebate pomoć, za besplatnu analizu i početak procesa, tu smo za Vas!!!