– Sažetak –
Klijentica M. I. suočila se s financijskim izazovima nakon što, zbog promjene poslodavca, jedan mjesec nije dobila plaću te su počela kašnjenja po kreditima koji su do tada bili u redovnoj otplati. Osim dva kredita gdje su joj ukupne mjesečne otplate iznosile 456 eura, koristila je minus po tekućem računu, te charge karticu i svaki mjesec kako kaže “pretakala iz šupljeg u prazno”. OSR izvješće iz HROK-a je bilo neuredno, te po redovnim uvjetima banaka nije uspijevala refinancirati sve svoje obveze da malo dođe do predaha. Bilo je samo pitanje trenutka kada će dospijeti u dugotrajnu blokadu. Nakon što prvotno nije ispunjavala uvjete za restrukturiranje jer se tek bila zaposlila, ponovno je zatražila našu pomoć u kolovozu 2024. godine, kada je ispunjavala sve uvjete, uključujući ugovor na neodređeno. BeOn je pomogao klijentici da objedinjenjem svojih dugova u jedan kredit preuzme kontrolu nad svojim financijama.
Ukupno dugovanje: 26.106,61 €
Gotovina ostala od kredita nakon podmirenja dugova: 8.000 €
Vrijeme potrebno za čitanje: 3 minute
________________________________
Klijentica M. I. suočila se s financijskim izazovima koji su nastali zbog neurednog HROK-a i prekoračenja na tekućem računu uzrokovanih promjenama posla. Tijekom svoje potrage za rješenjem, M. I. je uočila oglas BeOn savjetovanja na društvenim mrežama. Na žalost, tada joj nismo mogli pomoći jer nije ispunjavala jedan od uvjeta. Nije imala ugovor na neodređeno. Međutim, dobila je jasne informacije o uvjetima i znala je što mora promijeniti kako bismo njezin slučaj mogli uzeti u obradu. Poslušala je naše savjete i ponovno nam se javila u kolovozu ove godine jer je sada ispunjavala uvjete i imala je ugovor na neodređeno.
Njezin slučaj specifičan je po tome da ona nije bila u blokadi kada nam se javila. Njezino ukupno dugovanje u nekoliko kredita iznosilo je 26.106,61 eura, a povijesni problemi s plaćanjima stvorili su dodatnu prepreku u pronalaženju banke koja bi joj omogućila objedinjenje svih dugova i pokrivanje prekoračenja po tekućem računu.
Njezin slučaj preuzela je BeOn-ova financijska savjetnica Mirela Đurak Blažičević, koja je odmah prepoznala ozbiljnost situacije i brzo joj pomogla.
“Klijentica nije imala blokadu no s obzirom na povijesne neurednosti i kašnjenja po kreditu nije mogla pronaći banku u kojoj bi riješila kredit i objedinila sve obaveze u jednu ratu da joj bude podnošljiv izdatak. Vrlo ljubazna, ažurna gospođa, slušala je sve upute, brzo dostavljala dokumentaciju, vjerovala je i slijedila naše upute te u svega nekoliko tjedana smo riješili kompletnu situaciju.” – prisjeća se Mirela
Klijentica je 7. listopada međufinancirana od strane BeOn-a. A to znači da je BeOn podmirio njezina dugovanja po tekućem računu i zatvorio oba kredita kako bi se sve obveze objedinile u jedan novi kredit. Zahvaljujući BeOn-u, klijentica je uspjela podići novi kredit iz kojeg je podmiren iznos kojim je BeOn međufinancirao njezina dugovanja, trošak vođenja postupka, plaćeni su svi troškovi kredita (polica osiguranja, trošak obrade kredita, depozit).
BeOn je omogućio M. I. da ponovo preuzme kontrolu nad svojim financijama i počne otplaćivati dug u jednoj rati.
11. listopada, njezin kredit od 40.000 eura isplaćen je na rok od 10 godina, uz fiksnu kamatnu stopu od 6,29% i mjesečnu ratu od 449,93 eura. Na kraju, M. I. je ostalo 8.000 eura slobodno za daljnje financijske potrebe, čime je stekla priliku za nov početak.
Zahvalna na svemu, M. I. je izjavila: “Za BeOn imam samo riječi hvale! Gospođa Mirela je u jako kratkom roku riješila da dobijem kredit i da napokon imam samo tu jednu ratu kredita i da više nisam ugušena. Hvala joj do neba!”
Priča M. I. je samo jedan od mnogih primjera uspjeha BeOn-a u pomaganju ljudima koji se nalaze u financijskim problemima. Uz pomoć BeOn-a, mnogi su našli izlaz bilo iz situacije u kojoj se našla M. I. ili iz blokade.
Ako se prepoznajete u ovoj situaciji, ne oklijevajte – obratite se BeOn-u i preuzmite kontrolu nad svojim financijama. Osigurajte si miran san i novu priliku za financijsku stabilnost.