Nesreća, nažalost, najčešće ne dolazi sama. U to se uvjerila i naša klijentica M. K. iz Zagreba, koja se nakon gubitka posla našla u teškoj financijskoj situaciji. Jednom kada ostanete bez redovnih primanja, a troškovi se redaju i računi uredno stižu iz mjeseca u mjesec, često ćete posegnuti za najlakšim, ali trajno lošim rješenjima: provlačenjem kartica i odlaskom u minus na tekućem računu. Jer sve to ubrzo dođe na naplatu s uvećanim kamatama i kada više nema izlaza, slijedi blokada računa, stres i narušeno zdravlje. Dugoročno, ovakva situacija može dovesti do trajnih financijskih poteškoća, socijalne isključenosti i osjećaja bespomoćnosti.
“Život, što reći, kada te okrene naopako i stvari se samo redaju jedna za drugom. Prije 20 godina, nazvala bih to spletom nekih loših okolnosti (ostanak bez posla, minus na tekućem, kartice) i blokada računa, jednostavno si doveden pred zid gdje ne možeš ništa. Kamata na kamatu na kamatu… nakon nekog vremena, borbe, jednostavno odustaneš i kažeš sam sebi, nema druge, nema načina da se izvučeš iz dužničkog ropstva.” – prisjeća se M. K.
Njezina borba s blokadom trajala je dugih 20 godina, a ukupni iznos duga iznosio je 25.000 eura. Iako je u više navrata pokucala na razna vrata, nije se pronalazilo rješenje za njezinu situaciju. Prije tri godine sasvim je slučajno čula za Be-On savjetovanje. Kada je vidjela brojne priče stvarnih ljudi kojima je BeOn pomogao, nije dvojila niti sekunde i odmah se odlučila javiti.
“Tako je ta moja borba s blokadom trajala dok nisam saznala za BeOn savjetovanje i javila sam se prije tri godine ne znajući uopće što moram pitati. Rekli su mi da u Fini moram izvaditi NIO obrazac što sam odmah napravila. Moram priznati da mi nije bilo ni malo lako nakon toliko godina otići u Finu i tražiti ispis dugovanja. To je bila velika zapetljancija, ali uspjeli smo sve pohvatati. Moj dug je u tom trenutku bio prevelik, što znači da nisam bila kreditno sposobna.” – priča nam M. K.
Klijentica je bila izuzetno susretljiva i svjesna svoje situacije. BeOn-ova financijska savjetnica Gordana Subotičanec, koja je preuzela njezin predmet, objasnila joj je koje se stvari moraju promijeniti da bi BeOn njen predmet mogao uzeti u daljnju obradu.
“Klijentica nam se prvi put javila 2022. godine. Nažalost, tada je bila prezadužena i njezin predmet nismo mogli uzeti u obradu. Objasnili smo joj što se točno mora promijeniti kako bismo mogli krenuti u realizaciju: povećanje plaće i smanjenje dugova. Bila je uporna, često je zvala da me obavijesti o prosjeku plaće i nekim dugovanjima koja je otplatila, a za neka je dobila rješenje o zastari.” – prisjeća se Gordana.
M. K. je strpljivo čekala, i prošle godine u ožujku ponovno je kontaktirala BeOn kada joj je porasla plaća i smanjio se dug.
“Gospođa Gordana mi je sve lijepo objasnila, uputila me gdje i što trebam pitati, napraviti, zvati… Sve sam odradila i negdje u siječnju ove godine se dosta toga riješilo, tako da smo mogli ozbiljno u realizaciju našeg plana.” – priča sam s osmijehom M. K.
“Klijenticu pamtim kao jako pozitivnu i vedru osobu koja je bila vrlo ažurna u prikupljanju dokumentacije. Čak je sama dobila od vjerovnika neke nagodbe kojima sam ja naknadno samo produžila rok za uplatu kada smo sve uklopili. Početkom godine zamolila sam je da ažurira kompletnu dokumentaciju.” – opisala je Gordana.
Krajem ožujka BeOn je međufinanciranjem podmirio sva dugovanja klijentice, priveo proces deblokade računa kraju te pripremljenu dokumentaciju predao u banku. Uspješnom BeOn-ovom nagodbom s vjerovnicima, njezin je dug smanjen za 9.500 eura. BeOn je u poslovnoj banci ispregovarao kredit za klijenticu u iznosu od 21.000 eura na rok otplate od 10 godina i uz kamatnu stopu od 6,19 %. Kredit je isplaćen 21. 5. 2024. Tim kreditom klijentica je platila BeOn-u iznos koji joj je odobren za međufinanciranje, uslugu vođenja procesa deblokade te troškove kredita (polica osiguranja, trošak obrade kredita, depozit).
“Ona je doista dala sve od sebe i maksimalno se trudila, stoga je i zaslužila da joj se pomogne. U konačnici, uspjeli smo joj pomoći. Iako joj nije ostalo puno gotovine od kredita nakon podmirenja dugova, ona je jako sretna i zadovoljna jer sada napokon zna što i koliko plaća.” – prisjeća se Gordana.
“Iako mi je od kredita ostalo samo 150 eura, sada se osjećam kao da sam ponovno rođena. Imam tekući račun koji više nije u blokadi, mogu primati uplate kao svaki normalan čovjek. Jedno veliko hvala dragoj Gordani koja je bila uz mene sve vrijeme i hrabrila me od početka. Govorila je: sve ćemo riješiti, ne brinite se. Hvala cijelom BeOn timu, ali najviše Gordani i želim vam svima skupa još puno uspjeha, jer ne znam koliko vi to možete shvatiti ili netko tko nije bio u takvoj situaciji. Vi ste svjetlo na kraju tunela, kako se kaže u narodu. Hvala!” – podijelila je s nama M. K.