
Vrijeme čitanja: 3 min
– Sažetak –
Nakon višegodišnje potrage za rješenjem, klijentica M. B. obratila se BeOn-u i uz podršku financijske savjetnice Mirele konačno je zatvorila dugovanja i riješila blokadu. Danas napokon može planirati budućnost bez financijskog pritiska. Kaže da joj je BeOn bio svjetlo na kraju tunela.
______________________
M. B. je nekoć imala stabilan, dobro plaćen posao kao menadžerica u poznatoj tvrtki. No, život joj se okrenuo naglavačke kada je, nakon porodiljnog dopusta, u tvrtki nastupila kriza – plaće su kasnile, dugovi su se gomilali, a prihoda nije bilo dovoljno da pokrije osnovne obveze.
Slijedile su godine pokušaja i razočaranja. Tražila je novi posao, ali nailazila na zatvorena vrata. Kažu da kad imaš previše iskustva, to ti zna biti prepreka – i upravo to se njoj događalo. Nitko ju nije htio zaposliti jer je bila “prekvalificirana”. Tražila je čak i jednostavnije, slabije plaćene poslove, ali ni tu nije bilo sreće. Pokušala je i s prekvalifikacijom za slastičarku, a ozbiljno je razmišljala i o odlasku iz Hrvatske.
Godinama je živjela pod ovrhama i osjećajem bezizlaznosti. Kada je napokon našla posao, shvatila je da joj ogroman dio plaće odlazi na kamate – i to godinama, bez kraja.
Prekretnica je došla sasvim slučajno, kada je čula za besplatno savjetovanje u Fini. Tamo su joj rekli: “Ako vam itko može pomoći – to je BeOn.” Prvi put nam se javila još 2023., ali je tada bila na bolovanju i prezadužena. Pokušala je ponovno u travnju 2024., no tada je imala preniska primanja. Treća sreća osmjehnula joj se u srpnju 2025., kada su joj se primanja povećala, ponovno nas je kontaktirala jer je tada imala uvjete za nastavak suradnje s nama.
Njezin predmet preuzela je BeOn-ova financijska savjetnica Mirela Đurak Blažičević.
“Izuzetno srdačna i suradljiva klijentica. Od prvog kontakta bila je otvorena i spremna za suradnju, što je mnogo pomoglo cijelom procesu. Iako je već imala neke nagodbe, uspjela sam dodatno umanjiti dug i definirati jasne korake za izlazak iz blokade. Komunikacija je bila pravovremena, dokumentacija brzo prikupljena, a postupak – uspješno završen. Svaka riješena ovrha znači više od administrativne pobjede, to je promjena u nečijem životu. Ovaj slučaj još jednom potvrđuje koliko ljudskost, strpljenje i znanje mogu donijeti konkretno olakšanje.” – kaže Mirela.
BeOn je 1. kolovoza 2025. putem međufinanciranja zatvorio sve obveze M. B. – uključujući povlačenje ovršnih isprava s Fine.
Zahvaljujući partnerskim odnosima BeOn-a s brojnim bankama, klijentici je u rujnu odobren kredit u iznosu od 40.000 eura, s rokom otplate od 10 godina, fiksnom kamatom od 5,69 % i mjesečnom ratom od 437,88 eura. Plaćanje se odvija putem administrativne zabrane s plaće, što znači da se rata automatski odbija, bez rizika od kašnjenja i dodatnih zaduženja.
Na kraju procesa, klijentici je od kredita ostalo 1.500 eura za slobodno raspolaganje – a kako nam je rekla, taj iznos stigao je u savršenom trenutku jer uskoro plaća izlet za svoje dijete.
“Napokon sam u prilici da mogu i štedjeti. Prije je sve bilo samo puko preživljavanje. Za BeOn imam smo riječi pohvale. Gđa Mirela je bila moja savjetnica, vodila me kroz proces, kroz sve korake. Sve je bilo brzo i bezbolno. Njezina podrška i angažiranost oko rješavanja moje situacije je bila topla, ljudska i prekrasna! Za sve ljude koji su se našli u naizgled bezizlaznoj situaciji uslijed životnih okolnosti, BeOn je “svjetlo na kraju tunela” koje napokon ugledate, prodišete punim plućima i ponovno počnete živjeti normalno. Veliko hvala gđi Mireli i supružnicima Škrgatić. Hvala im što su omogućili ljudima da mogu ponovno živjeti.” – ispričala nam je M. B.