Više od devet godina provela je u dugu zbog pozajmice koju nije mogla vraćati. Samostalan život s dvoje djece bio je sve teži, otplate su postajale nemoguće za otplatiti i tih devet godina je bilo iznimno stresno životno razdoblje. Cijene hrane i ostalih obaveza su rasle, a Martina Filipović, tada samohrana majka, imala je problem koji nije znala samostalno riješiti.
Martina nije bila blokirana, ali je imala obustavu na plaći, gdje joj je poslodavac isplaćivao samo dio, dok je drugi dio plaće uplaćivao njenom vjerovniku. U međuvremenu je Martina pronašla partnera, život joj je bio nešto lakši, ali uteg duga stvarao je nemir u obitelji. I partner je imao vlastitih financijskih izazova. Osim dugovanja, Martina je željela kupiti vlastiti auto koji je za nju bio dugogodišnji neostvareni san. Svaki dan je hodala dva kilometra na posao i dva kilometra s posla kući. Zatražila je kredit u svojoj banci, ali zbog neurednog HROK-a nije mogla dobiti kredit.
Martinin partner je, u potrazi za vlastitim rješenjem, na društvenim mrežama naišao na pozitivan komentar osobe kojoj je BeOn pomogao u rješavanju dugovanja i osobno je kontaktirao. Bio je nepovjerljiv prema raznim tvrtkama koje nude kredite ili rješavaju dogovanja. Međutim ta osoba je za BeOn imala samo pohvale. Po preporuci je dobio kontakt gospođe Željke Efremovski, savjetnice iz tvrtke Be-On kojoj se javio s financijskim problemom. Zbog određenih okolnosti nije mu se trenutno moglo pomoći. Pitao je Željku da proba pomoći njegovoj Martini kojoj su napravili besplatnu financijsku analizu i započeli s prikupljanjem dokumentacije..
Martina je u trenutku javljanja imala poslodavca koji je imao manje od deset zaposlenih. Iz tog razloga nije nastavljeno s obradom. Željka iz BeOna joj je objasnila zašto je nemoguće trenutno riješiti njen problem, ali je savjetovala Martini da pronađe poslodavca s većim brojem zaposlenih kako bi mogli nastaviti s obradom. Naime, banke imaju određene uvjete za kreditiranje pa osobe koje nisu stalno zaposlene, rade u tvrtki s neadekvatnim bonitetom ili imaju manje od deset zaposlenih ne mogu dobiti kredit. Međutim, Željka je osjetila spremnost kod Martine da riješi svoj financijski problem i ostavila je predmet po strani. Svakih par mjeseci u periodu od otprilike dvije godine, Martina i Željka su bile u kontaktu.
Nakon nekog vremena Martina je našla bolji posao, zaposlila se u stalni radni odnos. Situacija je za Martinu bila znatno povoljnija.
“Martina je klijent koji je svu dokumentaciju predao na vrijeme, međutim kad je sve bilo spremno za realizaciju, tvrtka u kojoj je radila kupljena je od druge kompanije. Martina je, unatoč istom radnom mjestu, dobila novog poslodavca i ponovo smo morali čekati tri platne liste kako bi banka odobrila kredit”, prisjeća se Željka Efremovski. Prošlo je i tih tri mjeseca i sve je bilo spremno za Martinin novi financijski početak.
U BeOnu je svaki klijent jedna životna prića, jedna teška životna situacija koju je moguće riješiti iako ne svaku istog trena. Martina se obratila BeOn-u, upoznala gospođu Željku Efremovski koja se posvetila njenom slučaju, kao što se posvećuju i svi ostali savjetnici u tvrtki BE-ON savjetovanje d.o.o. Zahvaljujući naporima i trudu gospođe Efremovski, Martina je uspješno riješila svoju situaciju, ali i omogućila Martini ostvariti ogromnu želju.
“Hvala BeOn-u i gospođi Efremovski što nisu odustali od mene, niti kada sam ja to ponekad htjela. Uspjela sam unatoč neurednom HROK-u dobiti kredit od 11.800 EUR iz čega su pokriveni moje dugovanje, troškovi BeOn-a, a na računu mi je ostalo 8.300 EUR. Time smo osigurali miran život uz redovna primanja, kupili vlastiti automobil i napokon osjećam mir nakon 9 godina.” sa smješkom na licu komentirala je Martina.