
Vrijeme čitanja: 4 min
– Sažetak –
Zbog administrativne pogreške, V. Ć. je završio u financijskoj blokadi iz koje se godinama nije mogao izvući. Dugovi su rasli, a svaki pokušaj rješenja nailazio je na zid – gdje god su se obratili, dobivali su isti odgovor: “Izlaza nema.” Umorni od neizvjesnosti i bez nade u promjenu, mislili su da će s dugovima morati živjeti do kraja života. No, sve se promijenilo onog trenutka kada je njegova supruga naišla na BeOn koji im je pomogao riješiti blokadu i vratio priliku za novi početak.
________________________________
V. Ć. i njegova supruga godinama su živjeli mirno, ne sluteći da će ih administrativna pogreška gurnuti u financijski ponor iz kojeg se nisu mogli izvući. Sve je počelo prije desetak godina, kada je klijentov daljnji rođak, s istim imenom i prezimenom, preminuo. Pogreškom mirovinskog osiguranja, umjesto rođaku, prestali su isplaćivati mirovinu upravo V. Ć.-u.
Za ovu nevjerojatnu situaciju saznali su tek nekoliko mjeseci kasnije, kada je V. Ć.-eva majka primila poziv iz banke s izražavanjem sućuti. U šoku i nevjerici, V. Ć. je ubrzo shvatio da se njegove rate kredita nisu skidale s računa gdje mu je sjedala mirovina, a dugovanja su se nagomilala.
Budući da je znao da on osobno nije učinio ništa pogrešno, u početku nije odmah reagirao – vjerovao je da će se situacija brzo ispraviti kada se administrativna greška razjasni. No, od njega je zatraženo da on prvo sam podmiri sve zaostale obveze vlastitim sredstvima, a da će mu novac naknadno biti refundiran. Smatrajući da ne bi trebao snositi posljedice tuđe pogreške, oklijevao je s uplatom, uvjeren da će se problem riješiti službenim putem. No, kako su mjeseci prolazili, dugovi su rasli, rate kredita i kartica su se gomilale, a financijska situacija postajala je sve teža. Započeli su ovršni postupci, blokada, prodaja duga agenciji za naplatu potraživanja, a V. Ć. I njegova supruga našli su se u začaranom krugu iz kojeg nisu vidjeli izlaz.
Sljedećih deset godina bile su obilježene neizvjesnošću, brigama i bezbrojnim pokušajima da pronađu rješenje. Njihov dug iznosio je 32.000 eura. Svi kojima su se obratili, govorili su isto – da izlaza nema.
Kako je vrijeme prolazilo, teret blokade postajao je sve veći. V. Ć. i njegova supruga pokušavali su pronaći način da se izvuku, ali su sa svih strana slušali samo negativne komentare. Prava nada pojavila se tek krajem rujna 2024. godine, kada je njegova supruga naišla na Facebook stranicu BeOn-a. Čitajući pozitivna iskustva drugih ljudi koji su uspjeli izaći iz blokade, odlučili su pokušati. Odmah su kontaktirali BeOn, a njihov slučaj preuzela je financijska savjetnica Jelena Goljak.
“Gospodin je bio klijent s kojim je bio užitak poslovati. Osjetila sam da je stekao povjerenje prema nama i meni kao svom savjetniku, i na svaku moju zamolbu za dostavom dodatne dokumentacije ili za pružanje dodatnih informacija reagirao je odmah bez odlaganja. To je bila suradnja koja mi je olakšala sam proces. S obzirom da je predmet bio kompleksan, proces je trajao 4 mjeseca, no klijent je bio strpljiv, odgovoran i predan cijelom procesu. Naša međusobna komunikacija bila je otvorena i jasna što je doprinijelo efikasnosti cijelog procesa. S obzirom na višegodišnju blokadu klijenta, vjerujem da je možda u početku bio skeptičan da se ista može uspješno riješiti. No, mi smo mu pružili razumijevanje i konkretan plan. Strpljivo sam analizirala njegovu situaciju i predložila optimalno rješenje koje je prilagođeno njegovim mogućnostima. Proces nije bio jednostavan, no uz njegovu suradnju i našu stručnost, korak po korak, stigli smo do cilja. Dugovi su sanirani, klijent je deblokiran te nakon dugo vremena ponovno može raspolagati svojim sredstvima. Ovo iskustvo je dokaz da uvijek postoji izlaz, čak i kada se čini da ga nema. A ja sam ponosna što sam bila dio njegove priče o novom početku.” – prisjeća se Jelena.
U siječnju 2025. godine BeOn je preuzeo međufinanciranje njegovih dugovanja, a već krajem istog mjeseca odobren mu je kredit u iznosu od 40.000 eura, s rokom otplate od 10 godina i kamatnom stopom od 6,29 %. Kredit se naplaćuje putem obustave na mirovini, a na kraju cijelog procesa V. Ć.-u je ostalo 7.500 eura za slobodno raspolaganje.
Nakon dugih deset godina blokade, V. Ć. i njegova supruga napokon su slobodni.
“Meni je bilo najvažnije da se ova agonija napokon riješi. Mir koji sada imamo, to nema cijene! Nismo ni sanjali da će nam BeOn ne samo riješiti situaciju, nego nam i smanjiti dugove i ostaviti nam novac za daljnje planove. Kako smo dio vremena u Zagrebu, a dio u Lici kako bismo pomagali mojoj majci, sada napokon možemo malo urediti prostor da i nama, našoj djeci i unučadi boravak bude ugodniji. Osobito se zahvaljujemo našoj savjetnici Jeleni Goljak na profesionalnosti i ljubaznosti. Svima koji imaju slične probleme iskreno preporučujemo BeOn savjetovanje. Molim vas, slobodno dajte moj broj svima koji su u istoj situaciji. Mi znamo koliko strah i nepovjerenje mogu biti prepreka, ali BeOn je dokazao da rješenje za blokirane postoji.” – priča nam sa smiješkom V. Ć.