Dio naših klijenata koji su se našli u dugovima završili su u blokadi jer su nastojali pomoći bližnjima. Upravo takva sudbina zadesila je i Marina M. iz Zagreba koji je zbog bolesti u obitelji bio primoran posegnuti za brzim internet pozajmica koje su ga kasnije koštale godine stresa i nemira.
“Nažalost, dogodila nam se bolest u obitelji. I znate kako to ide, uvijek nastojite maksimalno pomoći i napraviti dobro djelo. A kako sam ja već imao jedan kredit, više ga jednostavno nisam mogao vraćati i morao sam posegnuti za zajmovima tj. brzim internet pozajmicama. Na kraju je to sve uzelo maha i više jednostavno nisam imao izlaza. To me upropastilo i ne bih nikad nikome savjetovao da to uzme. Da nije bilo BeOn-a, ja ne znam kako bih to riješio.”– govori nam Marin.
Marinova blokada trajala je dugih šest godina, a njegovo ukupno dugovanje iznosilo je oko 30.000,00 eura. Tijekom ovih šest godina, Marin je nastojao pronaći rješenje kako da izađe iz blokade i vrati kontrolu nad svojim financijama. Pokucao je na vrata brojnih banaka no čim bi vidjeli u kakvoj se situaciji nalazi, odbili bi ga.
Za BeOn je saznao sasvim slučajno preko kolege s posla. Iako nije imao velika očekivanja, odlučio je istražiti na internetu kako to BeOn pomaže ljudima. Nakon pozitivnih recenzija, javio se BeOn-u u siječnju 2023. godine. U početku mu se činilo da će ovo biti samo još jedan neuspješni pokušaj jer mu je rješavanje njegovog slučaja djelovalo kao nemoguća misija pogotovo kada je shvatio da će mu biti potreban jamac. Na kraju je odlučio da će cijeli slučaj pustiti jer je bio siguran da nikada neće pronaći jamca.
“Nisam vjerovao sam sebi da se to može riješiti pa sam praktički odustao jer sam znao da će mi biti nemoguće pronaći jamca. Jednostavno nisam vjerovao da mi itko može pomoći, pa ni BeOn. I tako sam sve pustio do onog trenutka dok krajem godine nisam dobio obavijest od BeOn-a da bismo mogli pokušati riješiti moj predmet bez jamca. Upravo taj trenutak je u meni bio okidač da se pokrenem i ovaj put dostavim kompletnu dokumentaciju.” – prisjeća se Marin.
Njegov predmet preuzela je BeOn-ova financijska savjetnica Mateja Poslon. Be-On je međufinanciranjem podmirio ukupno Marinovo dugovanje, priveo proces deblokade računa kraju te pripremljenu dokumentaciju predao u banku. Uspješnom BeOn-ovom nagodbom s vjerovnicima, njegov dug je smanjen za 6.000,00 eura. Zahvaljujući BeOn-ovom partnerskom odnosu s bankom, Marinu je nakon podmirenja svih dugova, banka odobrila kredit u iznosu od 40.000,00 eura s rokom otplate od 7 godina uz fiksnu kamatnu stopu od 5,99 %.
Kredit je isplaćen 3. 4. 2024. i iz njega je vraćen iznos kojim je BeOn podmirio Marinova dugovanja, trošak vođenja postupka, plaćeni su svi troškovi kredita (polica osiguranja, trošak obrade kredita, depozit) te je razlika od 11.200,00 eura ostala klijentu za slobodno raspolaganje.
“Ne znam kako da se zahvalim gospođi Mateji i cijeloj ekipi BeOn savjetovanja na stručnosti i brzini. Ma na svemu što su za mene napravili. Dali su mi priliku za novi život i to je neprocjenjivo. Nema načina da se dovoljno zahvalim. Ono što moram svakako istaknuti je da se radi o toliko ljubaznim ljudima da je to nestvarno! Ništa im nije problem. Možda sam ih ja ponekad malo znao i zagnjaviti, prvenstveno Mateju. Ma svaka čast kako srdačno pristupaju poslu i ništa im nije teško. Javite se BeOn-u!” – zahvalan je bio Marin.