Vrijeme čitanja: 3 min
– Sažetak –
Nakon 19 godina blokade, Dino je uz pomoć BeOn-a konačno pronašao rješenje. Dug je bio posljedica poslovne pogreške i gubitka posla, a pokušaji da sam izađe iz blokade godinama nisu davali rezultate. Danas je deblokiran i ima gotovo 10.000 € za nove planove.
________________
“Svi koji su se našli u blokadi znaju koji je to teret. Kad od cijele plaće dobiješ samo maleni dio, kad ne možeš koristiti kartice kao svi drugi… Osjećaš se kao građanin drugog reda.”
Tako nam je svoju priču započeo Dino Bengez, klijent koji se s BeOn-om vratio u novi život nakon 19 godina blokade. Sve je započelo, kaže, zbog prevelikog povjerenja – podigao je kredit za prijatelja iz djetinjstva kako bi pokrenuli zajednički posao s luksuznom rent-a-car uslugom. No, partner je iznevjerio dogovor, posao nije zaživio, a Dino je ostao bez prihoda i s obavezom vraćanja cijelog kredita.
Između ostalog, izgubio je i posao, a s vremenom i bilo kakvu nadu u bolje sutra. Nije mogao brzo pronaći novo zaposlenje jer su ga poslodavci, čim bi spomenuo ovrhu, odbijali. Blokada ga je pratila gotovo dva desetljeća.
Tražio je pomoć na sve strane – banke mu nisu davale novi kredit, a razne agencije samo su ga zavlačile. Neki mjesecima nisu ništa konkretno učinili, već su stalno tražili novu dokumentaciju bez ikakvog objašnjenja. Dino više nije znao kome vjerovati.
Prijelomni trenutak dogodio se 2025. godine, kad je na Facebooku naišao na BeOn. Prije nego što se javio, detaljno je istražio naš rad, pročitao recenzije i odlučio pokušati.
U prvoj fazi još nije ispunjavao uvjete jer nije bio dovoljno dugo zaposlen kod istog poslodavca. No, ovoga puta dobio je jasne i konkretne upute što napraviti. Čim je ispunio uvjete, ponovno se javio, a njegov predmet preuzela je naša financijska savjetnica Mirela Đurak Blažičević.
“Suradnja s klijentom bila je izuzetno pozitivna i konstruktivna. Tijekom cijelog procesa pokazivao je visoku razinu angažiranosti, bio je stalno dostupan te spreman na otvorenu komunikaciju. Zajedničkim naporima, uz međusobno povjerenje i jasno definirane korake, uspjeli smo pronaći najbolja rješenja koja su dovela do konačnog razrješenja blokade. Ovaj slučaj još jednom je pokazao koliko su važni suradnja i transparentnost, čak i u složenim financijskim situacijama.” – prisjeća se Mirela

U listopadu 2025., BeOn je putem međufinanciranja podmirio sva dugovanja u iznosu od 11.356,64 €, čime su vjerovnici isplaćeni, ovrhe povučene, a Dino, nakon 19 godina, konačno deblokiran.
Zahvaljujući partnerskoj banci, klijentu je odobren kredit u iznosu od 25.000 € na rok od 10 godina, uz kamatnu stopu od 5,5 % i mjesečni anuitet od 269,66 €. Iz kredita su pokrivena sva dugovanja, troškovi kredita, depozit i polica osiguranja, a Dino je na kraju dobio i 9.900 € gotovine na raspolaganje.
“BeOn je jedina agencija koja se stvarno brine za svoje klijente. Gđa Mirela mi je uz puno strpljenja i savjeta pomogla u realizaciji kredita. Eh, da sam znao za BeOn prije, sigurno ne bih proveo 19 godina u ovoj agoniji. Taj osjećaj kao da ste u zatvoru razumijet će svi koji su bili u sličnoj situaciji. Sada sam slobodan, mogu planirati život. Svima preporučujem – ne čekajte! Financijski problemi se neće riješiti sami od sebe.” – zaključuje Dino