Vrijeme čitanja: 5 min
– Sažetak –
Zora Gruban suočila se s financijskim problemima nakon gubitka posla i rastućeg duga, koji je završio u agenciji za naplatu potraživanja. Unatoč brojnim odbijenicama banaka, Zora je odlučila potražiti pomoć BeOn-a. Uz našu stručnu podršku, smanjili smo njezin dug za 1.896,35 eura i omogućili joj novi početak. BeOn je Zori osigurao kredit bez jamca te joj pomogao osloboditi se blokade i ponovno preuzeti kontrolu nad svojim životom.
Ukupno dugovanje: 6.449,12 eura
Vremenski period proveden pod blokadom: 12 godina
Trajanje procesa izlaska iz blokade: 3 mjeseca
Ušteda/smanjenje ukupnog duga: 1.896,35 eura
________________________________
Zora Gruban suočila se s brojnim životnim izazovima, ali ništa ju nije toliko guralo u financijsku neizvjesnost kao gubitak posla, rastući dugovi i bezizlazna situacija s bankama. Sve je počelo kada je, radeći kod privatnika, podigla kredit kako bi uredila stan u kojem je tada živjela. No, kako je privatnik kod kojeg je radila zatvorio poslovanje, Zora se našla na burzi bez primanja i mogućnosti da redovno otplaćuje ratu kredita i da joj ostane za dostojanstven život.
Kada je napokon pronašla drugi posao, saznala je da je njezin dug narastao i prodan agenciji za naplatu potraživanja. Njezino dugovanje nastavilo je rasti bez obzira što se u međuvremenu ponovno zaposlila. Iako je većinu svog radnog vijeka provela u manjim privatnim tvrtkama, gdje nije imala ugovor na neodređeno, Zora nije mogla dobiti odobrenje za novi kredit jer banke nisu prihvaćale njezinu kreditnu sposobnost. Godine su prolazile, a dug je narastao na 6.449,12 eura. Njezina životna situacija postajala je sve teža. Zora je, unatoč svim nevoljama, bila odlučna pronaći izlaz iz financijskog kaosa.
Kap koja je prelila čašu bio je “pogled s gađenjem” djelatnika koji je dobila u posljednjoj banci kojoj se obratila za pomoć.
“Jedno jutro dok sam išla na posao, slučajno sam na kolodvoru ugledala plakat za BeOn gdje su bile informacije o tome kako su pomogli nekom čovjeku. I dugo sam si razmišljala da se javim ili ne. Naravno, strah od ponovnog odbijanja bio je prisutan – mislila sam da mi sigurno neće moći pomoći zbog mojih godina i iznosa duga. No, trenutak odluke je pao nakon mog posljednjeg odlaska u banku gdje su bili izrazito hladni i gledali me kao “kriminalca”. Znate, taj pogled mi je doslovno oduzeo volju za životom! I tu sam prelomila. Sjela sam u park i nazvala BeOn savjetovanje.” – govori nam Zora
Nakon prvog javljanja u svibnju prošle godine, Zori je detaljno objašnjeno koje su opcije i što se konkretno mora promijeniti kako bismo njezin predmet mogli uzeti u obradu i to bez ikakve osude. Klijentica je poslušala savjete naše djelatnice, i nastojala na sve načine smanjiti ukupno dugovanje. Jedna kartičarska kuća ponudila joj je smanjenje duga uz uplatu određenog iznosa, ali Zora nije imala taj iznos. Zbog toga je ponovno kontaktirala BeOn u kolovozu, a njezin predmet preuzela je BeOn-ova financijska savjetnica Mateja Stanić.
“Klijentica je od prvog dana pokazala veliki interes i volju da riješi svoju situaciju. Kada sam napravila analizu, vidjela sam da će biti teško obrazložiti cijeli slučaj u banci jer klijentica nije imala nikog kao jamca, a godine su joj također ograničavale kreditnu sposobnost. No, zajedno smo uložile puno truda i strpljenja, posložile sve i poslale u banku na predodobrenje. S obzirom na to da se klijentica nije uklapala u glavnicu kredita, što je značilo da ne bismo mogli sve zatvoriti jednokratno, uspjela sam umanjiti njezino dugovanje kako bi joj se sve moglo objediniti u jedan kredit. Klijentica je odmah postupila prema svim mojim uputama i bila ažurna u dostavljanju dokumentacije, što je rezultiralo time da se dokumentacija nije trebala obnavljati jer smo sve poslali na vrijeme. Odgovor iz banke smo relativno dugo čekali, ali bila je svjesna da ništa ne ide preko noći. Samo to njezino strpljenje i povjerenje je i meni ulijevalo nadu i povjerenje prema njoj da se mogu založiti za nju, odnosno, da budem sigurna da za to vrijeme za koje smo čekali odgovor iz banke ne bude uzimala brze pozajmice koje samo mogu naštetiti cijelom procesu.” – prisjeća se Mateja
U studenom 2024. godine BeOn je podmirio sva dugovanja klijentice putem međufinanciranja, čime su svi vjerovnici bili podmireni, ovršne isprave povučene, a dugovi isplaćeni. Zora je dobila priliku za novi početak, jer joj je u prosincu isplaćen kredit od 10.000 eura, s kamatnom stopom od 5,90 %, rokom otplate od 5 godina i mjesečnim anuitetom od 192,86 eura.
“Sada kada sam konačno oslobođena blokade, osjećam se neobično, slobodno. Uz pomoć gospođe Mateje, koja je toliko optimistična, ja sada dišem. Osjećam se kao da prvi put krećem u život. Poručila bih svima da se jave BeOn-u i da se ne osvrću na neke negativne komentare ljudi koji tvrde da BeOn puno naplaćuje svoje usluge i pišu razne neistine. Ne možete samo gledati koliko košta njihova usluga, morate gledati širu sliku i što su oni sve učinili za vas. Ako vam BeOn uspije smanjiti dug prema vjerovnicima, kao što je bilo u mom slučaju, ušteda koju ostvarite može biti veća od cijene njihove usluge. Meni je sve transparentno prezentirano i znala sam da ništa ne plaćam ako mi na kraju ne uspiju pomoći. Ali, uspjeli su i zato ću im zauvijek biti zahvalna! Otišla sam u dućan i u nevjerici platila karticom. Svi oni koji su godinama bili u blokadi, razumjet će koji je to osjećaj kada nakon toliko godina možete imati karticu za plaćanje. BeOn mi je doslovno bio zadnja slamka spasa!” – priča nam Zora.