16. lis. 2023.
Iskustva naših korisnika
Novi početak bez financijskih briga: Branislavova uspješna priča s BeOn Savjetovanjem
BeOn Savjetovanje
Rješavanje financijskih poteškoća građana
Prije nego što sam se obratio BeOn Savjetovanju za pomoć oko rješavanja financijskih problema, bio sam u bezizlaznoj situaciji. Moj račun u banci nije bio u blokadi, no imao sam već jedan kredit koji mi je ostao još od kupnje stana i dugovanje po karticama jedne kartičarske kuće, sveukupno oko 23.000 eura, koje sa svojim primanjima više nisam mogao podmirivati. Jednostavno je preraslo moje mogućnosti. Iako nikad nisam negirao taj dug i odmah sam počeo poduzimati sve što mogu da to pomalo otplatim, ta me kartičarska kuća prijavila na listu neurednih klijenata HROK-u i to me dovelo u jako nezgodnu situaciju, priča 40-godišnji Branislav Miličić o tome kako se našao u problemima.
Velika je sreća, kaže, što je naišao na BeOn, jer je problem koji se vukao dulje od godinu dana, na kraju uspio riješiti za samo 20-ak dana.
Povratak na financijske tračnice uz BeOn Savjetovanje
BeOn Savjetovanju obratio se 13. srpnja, njegova savjetnica Mateja Poslon dobila je u ruke sve potrebne informacije 17. srpnja, a već 8. kolovoza mu je isplaćen kredit.
Zbog svog iskustva s bankama u kojima sam sam tražio rješenja, nisam baš vjerovao da imam izlaza, no kad mi se na Facebooku pojavio oglas BeOn Savjetovanja, odlučio sam pokušati. Pročitao sam da imaju licencu za rad Ministarstva financija i pozitivna iskustva ranijih korisnika, pa me to uvjerilo da nije riječ o prijevari, no čak ni nakon što smo uspostavili kontakt, neko vrijeme nisam vjerovao da mogu riješiti moj problem. Danas bih svakome preporučio da se prepuste BeOn Savjetovanju s povjerenjem, jer rješenja ima – kaže gospodin Branislav. Dodaje kako je vjera u to da će isplivati počela rasti od trenutka kad mu se javila gospođa Mateja, koja mu je od prvog dana vrlo strpljivo objašnjavala sve korake postupka i uvijek bila spremna odgovoriti na sva njegova pitanja.
Suradnja s Matejom: Ključ uspjeha
Odmah mi je vrlo jasno objasnila kako će pristupiti rješavanju mojih problema i upoznala me s cjenikom BeOn Savjetovanja i time da taj trošak plaćam samo ako dobijem kredit i to nakon što se on ostvari, iz sredstava kredita. Također, pripremala me za svaki korak jasnim uputama o tome koje dokumente trebam pripremiti, pa čak i za mogućnost da ću trebati jamca za kredit, s obzirom na to da sam osoba s invaliditetom. Tako sam i na to bio spreman, uspio sam dogovoriti tko će mi biti jamac, iako mi na kraju nije bio potreban – priča Branislav.
U ovom slučaju prednost je bila to što je gospodin Branislav bio vrlo suradljiv klijent, slijedio je sve moje upute i prihvaćao prijedloge s povjerenjem. Naime, to što netko nije blokiran, odnosno pod ovrhom, nije uvijek jamstvo da ćemo riješiti problem, jer banke s kojima surađujemo gledaju puno toga. Na primjer, na računu klijenta bilo je nekoliko pozajmica banke, puno uplata i isplata s oznakom pozajmica – on je posuđivao prijateljima, oni vraćali i slično.
Bilo je i prometa po Aircashu, što sve može navesti na zaključak da je riječ o neurednom klijentu. U takvim situacijama nije lako iskomunicirati s bankom da se ne radi o nepromišljenoj i neodgovornoj osobi, nego klijentu koji je spreman preuzeti odgovornost za situaciju – pojašnjava Mateja Poslon. Dodaje kako ona u startu može procijeniti kako bi banka mogla gledati klijenta i kako bi proces mogao izgledati, pa je zbog svega toga, kao i zbog činjenice da se na plaći vidi i uplata invalidskog dodatka, sumnjala da će gospodinu Branislavu biti potreban i jamac, pa ga je unaprijed pripremila na to.
Volim biti spremna na zahtjeve koje banka može postaviti i unaprijed radimo sve tako da budemo spremni, kako bi klijent bio što sigurniji u to da ćemo riješiti problem – kaže. Na njoj je, dodaje, da već od prvog razgovora dobro procijeni klijenta, kako bi bila sigurna da će zajedno doći do toga da kad potpiše kredit u banci s kojim rješava probleme bude svjestan svih odgovornosti.
Važno nam je da čovjek osvijesti da je riječ o novom početku i da dalje treba pažljivije brinuti o financijama, da se ne nađe u sličnoj situaciji – dodaje sugovornica.
Zahvaljujući takvom pristupu, Mateja Poslon za samo 20-ak dana uspjela je u onome u čemu gospodin Branislav sam nikad ne bi uspio i stvari bi se vjerojatno samo pogoršavale, kaže on sam.
Naime, iako u banci u kojoj prima plaću ima vrlo susretljivog osobnog bankara koji je odmah išao provjeriti može li mu pomoći tako da objedini njegove dugove i pokrije ih jednim većim kreditom čija će rata biti podnošljiva, zbog prijave u HROK to nije bilo moguće.
Da sam došao prije nego su me iz kartičarske kuće prijavili u HROK, to bi bilo moguće, no u tom trenutku kredit u toj banci više nisam mogao dobiti. Moj osobni bankar rekao mi je da eventualno mogu probati sam kod drugih banaka, no nije mi dao puno nade – priča. Nije bilo druge, morao je pokušati: Iako mu nije lako hodati od poslovnice do poslovnice, sjeo je na kraju pred bankare četiri velike hrvatske banke i jedne štedionice i doista nije uspio u nastojanju da dugove ‘prebije’ kreditom. HROK je svuda bio veliki problem.
U međuvremenu sam činio sve što sam mogao da pokrijem dug prema kartičarskoj kući. Davao sam sve što sam mogao od plaće, posuđivao od obitelji i prijatelja i sav novac do kojeg sam mogao doći išao je u otplatu. Kad sam napokon uplatio veću svotu i ponadao se da sam time riješio dugovanje, oni su se ponijeli iznimno nekorektno: Punih sedam mjeseci trebalo im je da mi pošalju izračun iz kojega se vidi jesam li sve otplatio, odnosno mogu li napokon biti miran. Tako sam tek krajem srpnja dobio njihovo pismo u kojem stoji da sam polovicom siječnja otplatio cijeli svoj dug.
U međuvremenu sam se razbolio, završio u bolnici, pa u takvoj situaciji – dužan na sve strane – više nisam mogao gurati – priča. Sreća je, kaže, da je baš tada naletio na oglas BeOn Savjetovanja. No, čak ni kad je pokrenuo proces u BeOn Savjetovanju, nije se mogao opustiti i svako malo bi proradio ‘crv’ sumnje. Na primjer, kad se prijavite preko web stranice za usluge Be-On Savjetovanja, dolazi povratni e-mail u kojem vas obavještavaju da će vas kontaktirati u roku od 48 sati, ili se sami možete javiti na dostavljene brojeve telefona.
BeOn Savjetovanje: Suvremeni pristup financijskoj stabilnosti
Naravno, nisam mogao čekati, odmah sam zvao. Poslali su mi link na program Felix, putem kojega treba dati informacije o svojoj financijskoj situaciji. Potom mi se javila gospođa Mateja koja me vodila kroz cijeli proces i vrlo brzo mi je javila da je pronašla banku u kojoj će mi odobriti kredit te dala kontakt osobne bankarice s kojom ću rješavati detalje.
Odmah sam joj se javio, no nije odgovarala isti dan i pomislio sam: ‘bilo je predobro da bi bila istina’. Sve su mi lađe skoro potonule, a onda se idući dan gospođa javila i ispričala, bila je na jednoj edukaciji i nije mogla odgovarati na poruke. To me naučilo da moram biti malo strpljiviji – priča Branislav. Danas se tome smije, kaže baš kao i sumnjama koje su se javile kad su mu iz BeOn Savjetovanja rekli da ne treba dolaziti u Zagreb i da će biti dovoljno da putem Felixa i e-mailom dostavi sve što je potrebno.
To je dosta moderno u odnosu na ono na što smo navikli kad nešto trebamo, pa sam bio zbunjen, ali sve doista funkcionira tako i sve je jako jednostavno. Istina, u međuvremenu sam trebao obići nekoliko šaltera da pripremim potvrde koje su potrebne, no kako sam osoba s invaliditetom, uglavnom mogu obaviti stvari preko reda, pa i nije bilo teško – kaže Branislav. Dodaje kako je dobro da je u cijelom procesu imao podršku gospođe Mateje, jer bi sam kod podizanja novog kredita možda napravio grešku.
Kad se zadužujemo, čovjek obično ide za tim da uzme što manje kredita što može, samo da bi pokrio dugove i da krene dalje. No, gospođa Mateja me upozorila da treba misliti i na naknadu za prijevremeno zatvaranje kredita, osiguranje, pa i na to da s nečim vratim barem dio dugova obitelji i prijateljima. I imala je potpuno pravo. Znate kako je, kad se zadužite kod bliskih ljudi, uvijek ostane knedla u grlu, jer se pitaš mora li se ta osoba zbog tebe odreći nečega u životu, a onda dođeš u situaciju da moraš pitati ponovo… Velika je stvar kad sve te dugove možeš vratiti i biti miran – priča Branislav. Tako je na kraju uzeo kredit na najveći mogući iznos, vratio dugove i ostalo mu je oko 7000 eura gotovine. Danas puno ‘lakše diše’, dodaje.
Uz BeOn Savjetovanje ponovno sam stao na noge
Prvo i najvažnije: Zdravlje mi se popravilo, osjećam se jako dobro. Drugo, vratio sam dugove, tako da me to ne opterećuje, a i stvari s novim kreditom su postavljene tako da ratu mogu podnijeti bez većih problema. Naime, moja plaća kreće se oko 1050 eura, a rata iznosi 321 euro. Čak i tako ju mogu podnijeti bez da se nečeg bitnog odričem, a kako je država u međuvremenu donijela odluku da osobe s invaliditetom mogu primati osobnu invalidninu i uz rad, kad mi taj zahtjev riješe, to će ‘pokriti’ i dio kredita, tako da ću zaista moći živjeti bez odricanja. Ukratko, uz BeOn Savjetovanje ponovo sam stao na noge – zaključuje sugovornik. Svima koji se nađu u sličnoj situaciji preporučio bi, kaže, da se BeOn Savjetovanju obrate s punim povjerenjem, jer savjetovanje i procjena situacije, kao i izrada plana za izlazak iz problema ne koštaju ništa.
U nekim slučajevima možda neće biti moguće doći do rješenja i nisu svi slučajevi takvi da se ono postigne za 20-ak dana, upozorava, pak, Mateja Poslon. No, jako je važno da klijent surađuje i iskreno razgovara na svakom koraku, dodaje.
U tom je procesu važno da imamo cijeli pregled prometa po računu klijenta i dobijemo informacije oko toga zbog čega je podizao neke pozajmice, u kojim okolnostima. Naime, na temelju toga mi možemo iskomunicirati s bankom to da čovjek u tu situaciju nije došao svojom krivicom, nego često zbog okolnosti oko kojih si čovjek ne može pomoći. Na primjer, ako se dogodio otkaz, smrtni slučaj u obitelji, zdravstveni problemi ili neka slična nepredviđena situacija nakon koje su se počeli gomilati dugovi, tada je lakše uvjeriti banku u to da klijentu omogući novi početak – kaže Mateja Poslon. Dodaje kako je BeOn Savjetovanju važno i da je klijent svjestan svoje situacije i odgovornosti koju preuzima s novim kreditom te da je spreman na odgovorno ponašanje, kako se uskoro ne bi doveo u sličnu situaciju.
Kad jednom krenete u proces rješavanja dugova, uz iskusne savjetnike možete biti sigurni da će model rješenja biti takav da vam omogući da ponovo stanete na noge i nastavite s kvalitetnim životom – zaključuje razgovor gospodin Branislav, jedan od zadovoljnih klijenata BeOn Savjetovanja.
Ako se i Vi nalazite u sličnoj situaciji, za besplatnu analizu i početak procesa, tu smo za Vas!!!
Povezani savjeti
25 ruj 2024
Iskustva naših korisnika
Od dugova i blokade do novog financijskog početka
- Sažetak - Petra Končarević, majka troje maloljetne djece, suočila se s teškom financijskom ...
09 ruj 2024
Iskustva naših korisnika
Antunov novi početak: BeOn-ova rješenja za dugogodišnju financijsku blokadu
- Sažetak - Antun Ritner našao se u financijskoj blokadi koja je trajala 15 ...
12 kol 2024
Iskustva naših korisnika
Izlazak iz 20-ogodišnje blokade uz pomoć BeOn-a
- Sažetak - Klijentica M. B. našla se u financijskim problemima zbog troškova liječenja ...
29 srp 2024
Iskustva naših korisnika
Izlazak iz financijske blokade uz pomoć BeOn-a
- Sažetak - D. M. iz Čakovca bio je u desetogodišnjoj financijskoj blokadi zbog ...