
Prepustite vođenje cijelog procesa izlaska iz blokade našem timu koji je već pomogao tisućama građana.
Vaše financijske probleme rješavamo zajedno s vama i objašnjavamo vam svaki korak. Ako je moguće, iznosimo konkretan plan potpuno prilagođen vašim mogućnostima.
Proučavamo i analiziramo vašu kreditnu povijest do posljednjeg detalja. Nakon toga pronalazimo i dogovaramo najbolje uvjete financiranja.
Znamo da ste u problemu. Zato mi ulažemo potreban novac za deblokadu vašeg računa, a naplaćujemo se tek nakon što vas izvučemo iz začaranog kruga dugovanja.
KAKO FUNKCIONIRA NAŠA USLUGA
Upoznajte proces koji je već pomogao tisućama građana u financijskim problemima.
U prvom kontaktu procjenjujemo da li možemo riješiti problem. Redovna primanja ili mirovina preduvjet su za reprogram vaših financija. Tražimo informacije o vašim prihodima i obvezama, poslodavcu, obiteljskoj situaciji. Ako zadovoljavate uvjete, krećemo u proces, ako ne zadovoljavate, bit će vam objašnjeno što se treba promijeniti da vas uzmemo u obradu.
Dostavite nam potrebnu dokumentaciju. Ne brinite, u procesu vam pomaže naš digitalni asistent Felix, svaki korak će vam biti detaljno pojašnjen, od koga i na koji način zatražiti pojedini dokument.
Kontaktirat ćemo vaše vjerovnike, saznati točna stanja duga i pokušati ispregovarati najbolje nagodbe za vas. Našim novcem podmirujemo vaša dugovanja prema vjerovnicima. Time je vaš račun deblokiran.
Predlažemo vam banku koja vam nudi novi kredit s prihvatljivim ratama. Nakon odobrenja kredita, međufinanciranje je podmireno, a vama ostaje višak sredstava koji može iznositi i nekoliko tisuća eura. Sada imate jedan kredit koji možete redovito otplaćivati. Financijske poteškoće su iza vas i nastavljate normalan život.
TKO SMO?
Pripremili smo brze odgovore na naša najčešće postavljana pitanja.
Ako niste uspjeli pronaći odgovor na svoje pitanje? Pitajte nas!
Zbog povijesti blokade i neurednosti u HROK-u teško je, a ponekad i nemoguće, samostalno dobiti kredit u bankama. Mi u BeOn savjetovanju imamo posebne uvjete suradnje s određenim bankama gdje se za naše klijente u odnosu na tu situaciju rade odstupanja. Uvjeti su bazirani na dugoročnoj suradnji s bankama te smo u mogućnosti pomoći i građanima koji nakon podmirene blokade, ali uz neuredan HROK imaju poteškoća s dobivanjem kredita.
Neurednost na HROK-u odnosno OSR-u ostat će zabilježena još 4 godine nakon podmirenja. Po isteku 4 godine od podmirenja zadnjeg dijela tražbine, taj podatak će se brisati. HROK prikuplja i pruža podatke o kreditnoj povijesti klijenata kreditnih i financijskih institucija registriranih u Republici Hrvatskoj.
Postupak deblokade računa najčešće traje od jednog do tri mjeseca. Svaki predmet je individualan i puno ovisi o samoj težini predmeta, kao i o ukupnom broju vjerovnika sa kojima treba stupiti u kontakt za vrijeme trajanja procesa.
Ako su Vam računi blokirani, a ne znate tko Vas je ovršio, iznos niti strukturu duga, sve to možete saznati putem e-Dugovanja u okviru sustava e-Građani, gdje može vidjeti i sve ovršne isprave. Usluga je namijenjena građanima i omogućava im jednostavan pregled informacija o ovrsi nad novčanim sredstvima na Fini. Građani koji ne koriste portal e-Građani informacije mogu dobiti u poslovnicama Fine.
Ako na računu imate dovoljno sredstava, vjerovnik se samo naplati. Ako nemate dovoljno sredstava da se dugovanje naplati u u cijelosti, blokiraju vam se svi aktivni računi koje imate u bankama.
Kad vam je račun blokiran, u FINI možete otvoriti zaštićeni račun kako bi vam vjerovnik mogao uzeti samo zakonski dopuštenu ¼ prosječne plaće ili više ako su vam primanja iznad prosječne plaće.
Ako se vjerovnik ne može naplatiti jer na vašem računu nema dovoljno sredstava, račun će vam biti blokiran i ostaje tako sve dok se dug, zajedno sa svim troškovima, u cijelosti ne naplati.
Ako ste podigli kredit koji ne možete plaćati, ili dugo niste platili neke račune jer nemate dovoljno novca – naći ćete se pod ovrhom. Ovrha je prisilna naplata neke osobe, banke ili kompanije kojima ste dužni („vjerovnik”).
Ako niste uspjeli pronaći odgovor na svoje pitanje? Pitajte nas!